رابرت کیوساکی درباره وقوع جنگ جهانی سوم در میان تنش‌های جهانی هشدار داد

رابرت کیوساکی درباره وقوع جنگ جهانی سوم در میان تنش‌های جهانی هشدار داد
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» (Rich Dad Poor Dad)، نگرانی خود را در مورد وقوع جنگ جهانی سوم ابراز کرده و هشدار داده است که تنش‌های جهانی فعلی می‌تواند به عواقب فاجعه‌باری منجر شود. او بر نیاز به رهبری قوی‌تر تأکید کرد. این اظهارات، بازتاب هشدارهای گذشته او درباره تهدیدات ژئوپلیتیکی و درگیری‌های ناشی از انرژی است.

کیوساکی درباره وقوع جنگ جهانی سوم در میان افزایش تنش‌های جهانی هشدار داد

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» (Rich Dad Poor Dad)، روز شنبه در یک پست در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ایکس (X) درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد. کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده و به طور مشترک توسط کیوساکی و شارون لچتر (Sharon Lechter) نوشته شده است، به مدت بیش از شش سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان و در ۱۰۹ کشور به فروش رسیده است.

او نوشت: «اسرائیل به زودی با استفاده از جنگنده‌های F35 به ایران حمله خواهد کرد»، و نگرانی‌هایی را درباره آمادگی جهانی و نحوه رهبری در میان افزایش تنش‌ها در خاورمیانه مطرح کرد. او ادامه داد:

«آیا این آغاز جنگ جهانی سوم است؟ آیا شما آماده‌اید؟»

در پست خود، او خاطرنشان کرد که چنین رویدادهایی تحت “رهبری ضعیف” رخ می‌دهند و درباره توانایی دولت فعلی ایالات متحده در مدیریت بحران‌های بین‌المللی ابراز تردید کرد. این پیام توجه زیادی را به خود جلب کرده و نزدیک به ۷۰۰,۰۰۰ بازدید داشته است. این نویسنده شناخته‌شده بر نیاز به رهبری قوی‌تر تأکید کرد.

این اولین باری نبود که رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد. در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱)، او در توییتر حدس زده بود که آیا خرابکاری در خط لوله نورد استریم (Nord Stream) نشانه آغاز یک جنگ جهانی دیگر است و به نقش انرژی در درگیری‌های گذشته اشاره کرد. او نوشت: «آیا آماده جنگ جهانی سوم هستید؟ تاریخ نشان می‌دهد که جنگ‌ها بر سر انرژی: نفت و زغال‌سنگ بوده‌اند.»

او همچنین پیشتر در شرایطی که بدهی ملی ایالات متحده رو به افزایش، تورم در حال رشد، و انتقادها از جو بایدن (Biden) برای سرزنش ولادیمیر پوتین (Putin) و ترس از فروپاشی دلار بیشتر شده بود، نسبت به چشم‌انداز نگران‌کننده جهانی هشدار داده بود. در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)، او نوشت: «دنیا به دردسر افتاده است. بدهی ملی به شدت افزایش می‌یابد. بایدن باعث تورم است و پوتین را مقصر می‌داند. دلار در آستانه فروپاشی است.»

این نویسنده برجسته همچنین گفت: «روسیه-چین-خاورمیانه. من از جنگ بدم می‌آید. من دوبار در ویتنام خدمت کرده‌ام. خاطرات مرگ — صحنه‌ها، صداها، بوها — همچنان در ذهنم باقی مانده‌اند. خاطرات دوستانی که برنگشتند مرا ناراحت می‌کند.»

نظر شما درباره هشدار رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار، پدر فقیر، درباره وقوع جنگ جهانی سوم چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی درباره وقوع جنگ جهانی سوم در میان تنش‌های جهانی هشدار داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.