دارایی‌های بلک راک به رکورد 11.5 تریلیون دلار رسید

دارایی‌های بلک راک به رکورد 11.5 تریلیون دلار رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

دارایی‌های تحت مدیریت بلک راک برای سومین سه ماهه متوالی در روز جمعه به بالاترین سطح خود رسید که به دلیل افزایش جریان ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس این شرکت و افزایش شدید سهام که ارزش سرمایه‌گذاری مشتریانش را افزایش داد، کمک کرد.

بازارهای سهام بر فروش ماه اوت غلبه کردند و رشد خود را در سه ماهه سوم افزایش دادند.

معیارهای گسترده‌تر بازار سهام در سه ماهه سوم بالاتر به پایان رسید و S&P 500 5.4 درصد رشد کرد، در حالی که شاخص سهام MSCI در سراسر جهان 6.2 درصد افزایش یافت.

دارایی‌های مدیریت شده توسط بلک راک در سه ماهه سوم به 11.48 تریلیون دلار رسید که نسبت به 9.10 تریلیون دلار در سال قبل و 10.65 تریلیون دلار در سه ماهه دوم افزایش یافت.

بزرگترین مدیر دارایی جهان در سه ماهه سوم 160 میلیارد دلار جریان خالص بلندمدت ثبت کرد. مجموع جریان خالص به رکورد فصلی 221.18 میلیارد دلار رسید که نسبت به 2.57 میلیارد دلار در سال گذشته افزایش یافت.

اکثریت ورودی‌ها توسط صندوق های ETF به مبلغ 97.41 میلیارد دلار تعلق گرفت. در همین حال، مشتریان 62.74 میلیارد دلار برای محصولات با درآمد ثابت بلک راک سرمایه‌گذاری کردند.

مدیران دارایی در سال‌های اخیر با جریان‌های ورودی ملایم‌تری مواجه شده‌اند، زیرا افزایش نرخ‌ها جذابیت دارایی‌های امن مانند پول نقد را افزایش داده است. برخی از سرمایه‌گذاران نیز در حاشیه نشستند و منتظر اطمینان بیشتر در مورد مسیر نرخ بهره بودند، قبل از اینکه به دارایی‌های پرریسک‌تر برگردند.

اما با توجه به اینکه فدرال رزرو ایالات متحده در نهایت چرخه تسهیلات مورد انتظار خود را آغاز کرده است، مدیران دارایی در آستانه سود بردن هستند زیرا انبوهی از پول نقد در حاشیه به سمت دارایی‌های پرخطرتر مانند محصولات با درآمد ثابت حرکت می‌کنند.

درآمد خالص بلک راک در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر از 1.60 میلیارد دلار یا 10.66 دلار به ازای هر سهم در سال گذشته به 1.63 میلیارد دلار یا 10.90 دلار به ازای هر سهم افزایش یافت.

دیدگاه خود را درباره دارایی‌های بلک راک به رکورد 11.5 تریلیون دلار رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.