کامالا هریس از طرح جدید رمزارزها و فرصت‌های مالی عمده برای مردان سیاه‌پوست رونمایی کرد

آنچه در این مقاله میخوانید

کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، برنامه‌ای را با تمرکز بر حمایت از مردان سیاه‌پوست اعلام کرده است که در آن ارزهای دیجیتال نقش قابل توجهی ایفا می‌کنند. برنامه او با عنوان «دستور کار فرصت برای مردان سیاه‌پوست» شامل اطمینان از این است که دارندگان دارایی‌های دیجیتال «از نوآوری‌های مالی بهره‌مند شوند.» هریس با اشاره به این که بیش از ۲۰ درصد از آمریکایی‌های سیاه‌پوست ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته‌اند، وعده داده است که مقررات حفاظتی برای حمایت از مشارکت آنان در چشم‌انداز مالی در حال تحول فراهم شود.

کامالا هریس برنامه‌هایی برای حمایت از مردان سیاه‌پوست را رونمایی می‌کند

کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز دوشنبه وعده‌های جدیدی را با هدف تقویت حمایت از مردان سیاه‌پوست مطرح کرد، گروهی که به ‌عنوان بخشی از استراتژی گسترده‌تر خود برای تثبیت پایگاه خود پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه نوامبر آینده بر آن‌ها تمرکز دارد. این اقدامات بخشی از «دستور کار فرصت برای مردان سیاه‌پوست» اوست که برای مقابله با مسائل اقتصادی و اجتماعی طراحی شده است که به‌طور نامتناسبی بر آمریکایی‌های سیاه‌پوست تأثیر می‌گذارد.

یکی از اجزای اصلی این طرح، تمرکز بر دارایی‌های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال است. یکی از جنبه‌های این برنامه به‌عنوان «امکان‌بخشی به مردان سیاه‌پوست که دارایی‌های دیجیتال دارند تا از نوآوری‌های مالی بهره‌مند شوند» توصیف شده است. این سند که برنامه هریس را توضیح می‌دهد، خاطرنشان می‌کند: «بیش از ۲۰ درصد از آمریکایی‌های سیاه‌پوست مالک یا دارنده دارایی‌های ارز دیجیتال هستند» و «معاون رئیس‌جمهور هریس به اهمیت فناوری‌های جدید که می‌توانند دسترسی به خدمات بانکی و مالی را گسترش دهند، واقف است.» در این سند آمده است:

“او اطمینان خواهد داد که دارندگان و سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال از یک چارچوب قانونی بهره‌مند می‌شوند تا از مردان سیاه‌پوست و دیگرانی که در این بازار فعالیت می‌کنند، محافظت شود.”

ماه گذشته، کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، متعهد شد که از فناوری‌های نوآورانه مانند هوش مصنوعی (AI) و دارایی‌های دیجیتال حمایت کند، در حالی که از محافظت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران نیز اطمینان حاصل کند. اظهارات او که هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را به‌عنوان عناصر کلیدی در چشم‌انداز اقتصادی خود برجسته می‌کرد، اولین بیانیه مستقیم او در مورد ارزهای دیجیتال به‌عنوان نامزد حزب دموکرات بود.

دستور کار هریس برای مردان سیاه‌پوست شامل چندین ابتکار کلیدی فراتر از ارزهای دیجیتال است. او قصد دارد از طریق وام‌های قابل بخشش تا سقف ۲۰,۰۰۰ دلار برای کارآفرینان سیاه‌پوست، گسترش دسترسی به سرمایه برای کسب‌وکارهای کوچک، و افزایش فرصت‌های شغلی، توانمندسازی اقتصادی را ترویج دهد. او همچنین در نظر دارد موانع اشتغال را به ‌ویژه برای افرادی که سابقه کیفری دارند، کاهش دهد و از شیوه‌های عادلانه استخدام حمایت کند. این طرح شامل سرمایه‌گذاری در مسکن ارزان‌قیمت، مالکیت خانه، آموزش، برنامه‌های کارآموزی و آموزش‌های مهارتی است. علاوه بر این، به اختلافات در حوزه بهداشت و درمان، خدمات بهداشت روان و حمایت از کشاورزان سیاه‌پوست می‌پردازد و در عین حال قصد دارد اصلاحات پلیس و حمایت از حقوق رأی‌دهندگان را تقویت کند.

نظر شما درباره ابتکارات جدید کامالا هریس برای حمایت از مردان سیاه پوست از طریق اقدامات اقتصادی مانند حفاظت از ارزهای دیجیتال و وام‌های تجاری چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.