هرمتیکا 1.7 میلیون دلار به منظور توسعه استیبل کوین هزینه می‌کند

هرمتیکا 1.7 میلیون دلار به منظور توسعه استیبل کوین هزینه می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

هرمتیکا (Hermetica)، خالق USDH، یک دلار ترکیبی مبتنی بر بیت ‌کوین که بازدهی به همراه دارد، توانسته است ۱.۷ میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کند. این مرحله از تأمین مالی که با پیشگامی UTXO Management  انجام شد، توسعه USDH را که یک استیبل ‌کوین است و بر روی شبکه‌های لایه یک (L1) و لایه دو (L2) بیت ‌کوین عمل می‌کند، تسریع خواهد کرد.

USDH در حال پیشرفت است، چون هرمتیکا ۱.۷ میلیون دلار سرمایه اولیه تزریق کرده است

بر اساس اعلامیه‌ای که با برخی از سایت‌های خبری به اشتراک گذاشته شده است، سرمایه‌گذاری هرمتیکا (Hermetica) از رشد USDH از جمله گسترش دسترسی آن در صرافی‌های غیرمتمرکز و افزایش نقدینگی آن در سراسر اکوسیستم بیتکوین، حمایت خواهد کرد. هرمتیکا اعلام کرد که با توجه به رشد بازار استیبل‌ کوین ‌ها، هدف آن تسخیر یک پتانسیل دست‌نخورده یک تریلیون دلاری در فضای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) بیت‌ کوین است.

USDH به گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران بیت ‌کوین یک دارایی پایدار و مبتنی بر دلار ارائه دهد که قابل تبدیل به بیت‌ کوین (BTC) باشد، بدون این که نیازی به خروج از اکوسیستم یا تبدیل آن به ارزهای فیات داشته باشند. هرمتیکا همچنین فاش کرد که برنامه‌های آن شامل مشارکت‌های نهادی و راه‌حل‌های تسویه مقیاس‌پذیر است تا استفاده از USDH در بازار مالی غیرمتمرکز را تقویت کند.

سرمایه‌گذارانی مانند CMS Holdings، Ethos Fund و Trust Machines SPV نیز از این پروژه حمایت کرده‌اند و به پتانسیل آن برای بازتعریف نحوه تعامل دارندگان بیت‌ کوین با استیبل‌ کوین‌ ها در یک محیط غیرمتمرکز و امن اذعان کرده‌اند. جاکوب شیلینگر (Jakob Schillinger)، مدیرعامل Hermetica Labs اظهار داشت:

«ما باور داریم که استیبل‌ کوین ‌ها یکی از اجزای اساسی برای یک سیستم مالی غیرمتمرکز هستند. USDH استیبل‌ کوین ایده‌آلی است که با پشتوانه بیت‌ کوین ایجاد شده است—کارآمد از نظر سرمایه، مستقل از سیستم فیات، و با قابلیت تولید بازده.»

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.