فعالان بازارها می‌دانند چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز خواهد شد!

فعالان بازارها می‌دانند چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز خواهد شد!
آنچه در این مقاله میخوانید

استنلی دراکن‌میلر (Stanley Druckenmiller)، سرمایه‌گذار میلیاردر، اخیراً توضیح داده که فعالان بازارها پیروزی دونالد ترامپ (Donald Trump) را در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی پیش‌بینی می‌کنند. در مصاحبه‌ای با بلومبرگ (Bloomberg)، دراکن‌میلر اظهار داشت که با وجود این که خود او متقاعد نشده است، اما شاخص‌های بازار به پیروزی ترامپ در انتخابات ایالات متحده اشاره دارند.

استنلی دراکن‌میلر: فعالان بازارها پیروزی ترامپ را پیش‌بینی می‌کنند

استنلی دراکن‌میلر (Stanley Druckenmiller)، سرمایه‌گذار افسانه‌ای، دیدگاه‌های خود را در مورد انتخابات آتی و این که چه کسی پیروز خواهد شد، به اشتراک گذاشته است. دراکن‌میلر در مصاحبه‌ای با بلومبرگ (Bloomberg)، توضیح داد که فعالان بازارها از هم‌اکنون پیروزی دونالد ترامپ (Donald Trump) را پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع چگونه ممکن است با پیروزی جمهوری‌خواهان در کنگره نیز همراه شود.

این سرمایه‌گذار، که به خاطر تأسیس و مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری Duquesne Capital مشهور است، شرکتی که بازدهی ۳۰ درصد روزانه به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌کرد، اظهار داشت که با وجود این که او هیچ ایده قطعی درباره نتیجه این فرآیند انتخاباتی ندارد، اما فعالان بازارها از هم‌اکنون سیگنال روشنی ارسال می‌کنند.

او اظهار داشت:

«باید بگویم که در ۱۲ روز گذشته، فعالان بازار و نشانه‌های درونی آن کاملاً متقاعد شده‌اند که ترامپ برنده خواهد شد. شما می‌توانید این را در سهام بانک‌ها، در ارزهای دیجیتال و حتی در شرکت رسانه‌های اجتماعی ترامپ (DJT) مشاهده کنید.»

استنلی دراکن‌میلر (Stanley Druckenmiller) اظهار داشت که او طرفدار استفاده از شاخص‌های بازار برای ارزیابی وضعیت اقتصادی است و این شاخص‌ها می‌توانند برای پیش‌بینی انتخابات نیز مورد استفاده قرار گیرند. او این وضعیت را به اتفاقات انتخابات ۱۹۸۰، زمانی که رونالد ریگان (Ronald Reagan) برنده شد، تشبیه کرد؛ با وجود پیش‌بینی‌ها و منابع دیگر، بازارها خلاف آن را نشان دادند. ریگان با پیروزی چشم‌گیر در انتخابات پیروز شد و حزب جمهوری‌خواه نیز کنترل کنگره را به دست گرفت.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

دراکن‌میلر همچنین اعلام کرد که یک “پیروزی کامل جمهوری‌خواهان” (red sweep)، به معنای به دست گرفتن کنترل کنگره توسط جمهوری‌خواهان، می‌تواند منجر به کاهش قوانین و مقررات و احتمالاً بهبود اقتصاد در سه تا شش ماه آینده شود.

او افزود: «اگر کسی اسلحه‌ای به سرم نشانه بگیرد – و خدا را شکر که اینطور نیست – بنابراین این حرف واقعاً اهمیتی ندارد، باید بگویم که احتمالاً ترامپ اکنون شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد.»

دیدگاه‌های دراکن‌میلر با تحرکات اخیر در بازار شرط‌بندی انتخابات در پلتفرم Polymarket همخوانی دارد، جایی که ترامپ از هریس (Harris) پیشی گرفته است.

نظر شما در مورد دیدگاه استنلی دراکن میلر در مورد نتیجه انتخابات ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.