اعلام پذیرش ارزهای دیجیتال برای کمپین ریاست جمهوری 2024 از سوی شهردار میامی

اعلام پذیرش ارزهای دیجیتال برای کمپین ریاست جمهوری 2024 از سوی شهردار میامی
آنچه در این مقاله میخوانید

در 4 آگوست 2023، فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار جمهوری‌خواه میامی، اعلام کرد که رمز ارزها را برای کمک‌های مالی کمپین می‌پذیرد. نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 تصمیم خود برای پذیرش ارزهای دیجیتال را در جریان پخش تلویزیونی Coindesk فاش کرد.

فرانسیس سوارز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، از کمک‌های مالی به صورت رمز ارزها استقبال می‌کند

فرانسیس سوارز، شهردار فعلی میامی، به دلیل موضع خود در قبال بیت کوین و دارایی‌های رمزنگاری شده به خوبی شناخته شده است. او به دنبال به چالش کشیدن جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، در انتخابات عمومی سال 2024 ایالات متحده است. روز جمعه، سوارز اعلام کرد که دارایی‌های کریپتو را به عنوان کمک‌ مالی برای کمپین انتخاباتی خود می‌پذیرد. پیش از او، دو نامزد انتخاباتی دیگر نیز اعلام کرده بودند که بیت‌کوین را نیز به عنوان کمک‌های مالی می‌پذیرند. سوارز این خبر را در یک برنامه تلویزیونی با عنوان Coindesk اعلام کرد.

سوارز فاش کرد: “به طور رسمی، کمپین من بیت کوین را می‌پذیرد. این فرآیند توسعه فناوری‌هایی است که فرصت‌های برابری را برای خلق ثروت ایجاد می‌کنند و با انگیزه‌های پنهانی، اهداف سیاسی و غیره انسان تغییر نمی‌کنند.

با این حال، سوارز فقط بیت کوین را نمی‌پذیرد. در وب‌سایت نامزد ریاست‌جمهوری گزینه «کریپتو» وجود دارد که به پورتالی منتهی می‌شود که کمک‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرد. پس از انتخاب مبلغ اهدای انتخابی، این پورتال به یک فاکتور Bitpay متصل می‌شود. در پورتال فاکتور Bitpay، پرداخت‌ها به سوارز برای استفاده در کمپین انتخاباتی او واریز می‌شود. پرداخت‌ها را می‌توان با استفاده از BTC، BCH، LTC، DOGE، XRP، ETH، SHIB، USDC، DAI، MATIC، APE، BUSD، WBTC، USDP، GUSD و EUROC انجام داد. جالب است که تتر (USDT) در صورت‌حساب Bitpay نشان داده می‌شود اما پشتیبانی نمی‌شود.

سوارز به نامزدهای ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.)، دموکرات، که پذیرش بیت کوین خود را در 21 می 2023 اعلام کرد و ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، جمهوری خواه، که تنها چند ساعت پس از کندی در زمان همان کنوانسیون بیت کوین 2023 در میامی اعلام کرد که بیت کوین را به عنوان کمک‌های کمپین می‌پذیرد، می‌پیوندد. رقابت ریاست جمهوری 2016 اولین رقابت انتخاباتی بود که در آن، نامزدها رمزارز را برای تامین مالی کمپین خود پذیرفتند.

رند پل (Rand Paul)، جمهوری‌خواه و پسر ران پل (Ron Paul)، در آوریل 2015 اعلام کرد که بیت کوین را برای کمک مالی کمپین انتخاباتی خود می‌پذیرد و به اولین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ آمریکا تبدیل شد که از طریق رمز ارز کمک‌های مالی دریافت کرد. اندرو یانگ (Andrew Yang) و اریک سوالول (Eric Swalwell)، نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، ارزهای دیجیتال را برای انتخابات سال 2020 خود پذیرفتند. سوارز سال‌ها پیش در فضای کریپتو نامی برای خود دست و پا کرد، به بیت کوین دستمزد دریافت کرد و تصمیم گرفت بخشی از طرح بازنشستگی 401 (k) خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

نظر شما در مورد این که سوارز فاش کرد که کمپین او کمک‌های مالی به صورت رمز ارز را  می‌پذیرد، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره اعلام پذیرش ارزهای دیجیتال برای کمپین ریاست جمهوری 2024 از سوی شهردار میامی بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.