ارائه مشوق‌های مالی به فراگیرانی که دوره رمزگذاری را تکمیل می‌کنند

ارائه-مشوق‌های-مالی-به-فراگیرانی-که-دوره-رمزگذاری-را-تکمیل-می‌کنند
آنچه در این مقاله میخوانید

Swyftx، صرافی استرالیایی رمز ارزها گفته است که به کاربرانی که دوره آموزشی رمز ارزهای خود را تکمیل کنند، جوایز مالی اهدا خواهد کرد. این صرافی اعلام کرد که انتظار دارد تا 80,000 شرکت‌کننده داشته باشد و وعده پاداشی بیش از 64 دلار را برای کسانی که دوره را به پایان می‌رسانند، داده است.

بهبود دانش و درک عمومی از رمز ارزها

Swyftx، یک صرافی رمز ارز در استرالیا، گفت که قصد دارد به کاربرانی که در دوره‌های آموزشی ارائه شده از طریق پلتفرم آموزش رمزارزهای آن شرکت می‌کنند و دوره‌های آموزشی را به پایان می‌رسانند، پاداش مالی بدهد. این پلتفرم که به‌ عنوان سود کن و بیاموز (Earn and Learn) شناخته می‌شود، و به ‌طور رسمی در ۶ سپتامبر راه‌اندازی شد، نشان‌دهنده تلاش این صرافی برای بهبود دانش و درک عمومی در مورد رمز ارزها است.

طبق گزارش‌های اخیر، دوره‌های Swyftx کلاهبرداری‌های مختلف در حوزه رمز ارزها و نحوه تشخیص آنها توسط کاربران را مورد بررسی قرار می‌دهد. تام متیوز (Tom Matthews)، که ریاست امور شرکتی این صرافی رمز ارز را بر عهده دارد، گفت که این ابتکار آموزشی همچنین به دنبال آن است که کاربران را به اهداف سختی برای کلاهبرداران تبدیل کند.

همان طور که اخیراً توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، تصور می‌شود که مجرمان سایبری تنها در هشت ماه اول سال 2023، نزدیک به 1 میلیارد دلار از طریق کلاهبرداری و سوء‌استفاده به سرقت برده‌اند. اعتقاد بر این است که مجرمان تنها در ماه آگوست از همین شیوه برای سرقت نزدیک به 46 میلیون دلار استفاده کرده‌اند.

به این ترتیب، صرافی Swyftx به منظور کمک به کاربران برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های مشابه در حوزه رمز ارزها یا پروژه‌های در معرض خطر، گفت که دوره‌های آموزشی آن شامل چک لیستی برای ارزیابی توکن‌ها و پروژه‌های کریپتو می‌شود.

برای کاربرانی که دوره را کامل می‌کنند، Swyftx پاداش کمی بیش از 64 دلار (معادل 100 دلار استرالیا) را وعده داده است، در حالی که کسانی که دوره اولیه تحلیل فاندامنتال را تکمیل کنند، 3.2 دلار بیت کوین دریافت خواهند کرد. طبق گزارش‌ها، این صرافی کریپتو گفته است که انتظار دارد که 80,000 نفر در این دوره‌ها شرکت‌ کنند.

نظر شما در مورد ابتکار این صرافی برای بهبود دانش و درک عمومی از رمز ارزها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ارائه مشوق‌های مالی به فراگیرانی که دوره رمزگذاری را تکمیل می‌کنند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.