تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین سطوح در دو هفته گذشته

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم-افزایش-ارزش-بیت-کوین-به-بالاترین-سطوح-در-دو-هفته-گذشته
آنچه در این مقاله میخوانید

در حالی که فعالان بازارها منتظر انتشار گزارش امروز مربوط به خرده‌فروشی در ایالات متحده بودند، ارزش بیت کوین روز پنجشنبه به بالاترین سطح در دو هفته اخیر خود نزدیک شد. انتظار می‌رود میزان فروش در ماه آگوست 0.2 درصد افزایش یابد که نسبت به 0.7 درصد افزایش در ماه قبل، کاهش یافته است. اتریوم در وضعیت مطلوبی باقی ماند و در اوایل روز به بالاتر از یک نقطه حمایت کلیدی بازگشت.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین برای دومین جلسه متوالی پیش از انتشار گزارش مربوط به خرده‌فروشی در ایالات متحده در وضعیت مطلوبی باقی ماند. انتظار می‌رود هزینه‌های مصرف‌کننده کاهش یابد، که با افزایش تورم در ماه گذشته اتفاق می‌افتد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD) پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 26,084.80 دلار در روز چهارشنبه، در اوایل جلسه امروز به بالاترین سطح 26,529.50 دلار رسید.

با نگاهی به نمودار روزانه، درمی‌یابیم که این افزایش زمانی رخ می‌دهد که شاخص قدرت نسبی (RSI) از سقف 45.00 فراتر رفت.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-بیت-کوین-دلار-آمریکا-BTC-USD
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

در زمان نگارش این گزارش، شاخص قدرت قیمت 49.04 است که اندکی زیر سقف 53.00 قرار دارد.

اگر این شاخص از این سطح فراتر رود، احتمال زیادی وجود دارد که ارزش بیت کوین در روزهای آینده به بالاتر از سطح 27,000 دلار برسد.

اتریوم (ETH)

علاوه بر این، اتریوم (ETH) نیز در روز پنجشنبه در وضعیت مطلوبی قرار داشت، و قیمت آن به بالاتر از یک نقطه حمایت اخیر افزایش یافت.

در اوایل جلسه دیروز، ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD) کمتر از 24 ساعت پس از معامله در پایین‌ترین سطح 1,593.11 دلار، به بالاترین سطح 1,635.82 دلار رسید.

این حرکت به صعود ارزش دومین رمز ارز بزرگ جهان به بالاتر از کف قیمتی 1,620 دلار منجر شد.

نمودار-روزانه-جفت-ارز-اتریوم-دلار-آمریکا-ETH-USD
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

مشابه بیت کوین (BTC)، روند صعودی امروز مصادف شد با عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از سقف خود در مرز 40.00 و اکنون در سطح 44.00 قرار دارد.

این رونق دوباره اخیر احتمال یک روند صعودی را افزایش داده است، و اگر این اتفاق بیفتد، ارزش اتریوم (ETH) به 1,700 دلار نزدیک‌تر خواهد شد.

آیا ارزش اتریوم قبل از پایان هفته، به 1,700 دلار خواهد رسید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش ارزش بیت کوین به بالاترین سطوح در دو هفته گذشته بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.