انتشار داده‌های مشاغل ایالات متحده در سپتامبر قوی‌تر از حد انتظار

انتشار داده‌های مشاغل ایالات متحده قوی‌تر از حد انتظار
آنچه در این مقاله میخوانید

سهام ایالات متحده پس از اینکه مشاغل در سپتامبر قوی‌تر از حد انتظار بود، سقوط کرد.

سهام ایالات متحده پس از گزارش رسمی مشاغل ماهانه قوی‌تر از حد انتظار، سقوط کرد، که این می‌تواند فدرال رزرو را وادار کند تا یک بار دیگر نرخ بهره را تا پایان سال افزایش دهد.

عامل این ضعف، افزایش اخیر بازدهی خزانه‌داری بوده است، که به دلیل نگرانی‌هایی که فدرال رزرو ممکن است در سال 2023 مجدداً نرخ بهره را افزایش دهد و هزینه‌های استقراض را برای مدت طولانی‌تری بالاتر نگه دارد، منجر شده است.

در حالی که معامله‌گران معاملات آتی احتمال 71 درصد ثابت نگه داشتن نرخ بهره توسط فدرال رزرو را در ماه نوامبر پیش‌بینی می‌کنند، آنها احتمال 28 درصد افزایش نرخ یک چهارم واحدی را نیز محتمل می‌دانند.

این هفته، هفته‌ای مختلط برای داده‌های مشاغل بود، اما داده‌ها به طور کلی به پایداری در شرایط بازار کار اشاره می‌کنند که همچنان می‌تواند بر تورم در آینده تأثیر بگذارد.

با این حال، گزارش همیشه حیاتی ماهانه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه سپتامبر بسیار بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت، شغل ایجاد کرد، با افزایش 336000 شغلی در ماه گذشته، که بسیار بالاتر از 170،000 برآورد شده توسط اقتصاددانان بود.

دیدگاه خود را درباره انتشار داده‌های مشاغل ایالات متحده در سپتامبر قوی‌تر از حد انتظار بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.