تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش قیمت بیت کوین پس از اعلام رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر بررسی حدود 10 ETF

تحلیل-تکنیکال-بیت-کوین-و-اتریوم
آنچه در این مقاله میخوانید

به دنبال اظهارات گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ارزش بیت کوین روز پنجشنبه اندکی افزایش یافت. جنسلر گفت که کمیسیون در حال حاضر، در حال بررسی هشت تا ده درخواست از شرکت‌هایی است که به دنبال راه‌اندازی صندوق قابل معامله (ETF) در مبادلات بیت کوین هستند.

بیت کوین (BTC)

با واکنش فعالان بازارها به اظهار نظر جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، درباره ETFهای بیت کوین نقدی، روند نزولی دو روزه این رمز ارز روز پنجشنبه متوقف شد.

ارزش جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح 28,174.25 دلار در طول جلسه چهارشنبه، به بالاترین سطح 28,566.75 دلار رسید.

حرکت امروز در حالی انجام می‌شود که گاوهای بیت کوین قیمت را به بالای سطح اخیر در سطح 28,200 دلار رساندند.

btcusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)

با نگاهی به نمودار روزانه جفت ارز بیت کوین/ دلار آمریکا (BTC/USD)، درمی‌یابیم که این جهش زمانی رخ داده است که شاخص قدرت نسبی (RSI) 14 روزه در نقطه حمایتی خودش در 63.00 جهش کرد.

در حال حاضر، این شاخص در 64.35 قرار دارد که اندکی کمتر از نقطه مقاومت بعدی در 65.00 است.

برای تشدید مومنتوم صعودی، ابتدا باید این سقف در ساعات یا روزهای آینده شکسته شود.

اتریوم (ETH)

از سوی دیگر، همچنان که قیمت اتریوم (ETH) به پایین‌ترین سطح بلندمدت برخورد کرد، ارزش این رمز ارز برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد.

ارزش جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)، پس از رسیدن به بالاترین سطح 1,580.26 دلار در روز چهارشنبه، در اوایل امروز به پایین‌ترین حد روزانه 1,543.59 دلار سقوط کرد.

این حرکت باعث شد که ارزش دومین رمز ارز بزرگ جهان به نقطه حمایت در مرز 1,540 دلار نزدیک شود.

ethusd-daily-chart
نمودار روزانه جفت ارز اتریوم/ دلار آمریکا (ETH/USD)

این در حالی است که میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) به روند کاهشی خود ادامه داد و تلاقی نزولی خود را با خط روند 25 روزه (آبی) گسترش داد.

آخرین باری که خرس‌ها قیمت را به زیر سطح فوق‌الذکر کاهش دادند، ارزش اتریوم به پایین‌ترین سطح خود در هفت ماه گذشته رسید.

آیا انتظار دارید قیمت اتریوم در روزهای آینده از پایین‌ترین سطح خود پایین‌تر رود؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم: افزایش قیمت بیت کوین پس از اعلام رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر بررسی حدود 10 ETF بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.