غول مالی آفریقای جنوبی به شبکه استیبل کوین ZARP سرمایه تزریق خواهد کرد

غول-مالی-آفریقای-جنوبی-به-شبکه-استیبل-کوین-ZARP-سرمایه-تزریق-خواهد-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

شرکت Inves Capital، ارائه‌دهنده خدمات مالی و Old Mutual Wealth آفریقای جنوبی اخیراً اجرای برنامه‌هایی را برای تزریق نقدینگی به شبکه پایدار کوین ZARP فاش کرده است. مدیر عامل Inves Capital گفت: “کریپتو در حال ورود به مرحله جدیدی از رشد است و ZARP قرار است “نقش اصلی” را ایفا کند.

نقدینگی قابل توجهی به شبکه ZARP تزریق می‌شود

Old Mutual Wealth و Inves Capital، غول‌های ارائه خدمات مالی آفریقای جنوبی، اخیرا برنامه خود را برای حمایت مالی از پروژه استیبل کوین zarp فاش کردند. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، این دو سازمان متعهد شدند که استفاده از این استیبل کوین را در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (defi) ترویج کنند.

بر اساس گزارش Global Crypto TV، تزریق برنامه‌ریزی‌شده نقدینگی “قابل‌توجه” به شبکه ZARP باعث گسترش روابط Old Mutual Wealth با پروژه استیبل کوین می‌شود. این غول خدمات مالی از سپتامبر 2022، مدیر ذخایر نقدی پروژه استیبل کوین بوده است.

سیمون دینگل (Simon Dingle)، مدیر عامل Inves Capital، در مورد تصمیم این دو شرکت برای افزایش پشتیبانی از استیبل کوین، گفت:

“ما اکنون در حال گسترش روابط خود برای کشف مرزهای جدید در امور مالی غیرمتمرکز و تزریق نقدینگی قابل‌توجه به بازارهای سرمایه در حال ظهور هستیم. کریپتو وارد مرحله جدیدی از رشد می‌شود و ZARP آماده است تا نقشی محوری در ترسیم ارزش رند در این پروتکل‌های جدید هیجان‌انگیز بازی کند.”

دینگل که استیبل کوین را نیز مدیریت می‌کند، پیشنهاد کرد که تصمیم آفریقای جنوبی برای انتخاب دارایی‌های کریپتو به عنوان یک محصول مالی ممکن است در متقاعد کردن Old Mutual و شرکتش نقش داشته باشد.

فرهاد سادر (Farhad Sader)، مدیر عامل Old Mutual، گفت که با دیدن “کاربرد بالقوه این فناوری”، تصمیم گرفت به تعهد خود مبنی بر تمدید همکاری با پروژه استیبل کوین عمل کند.

نظر شما در مورد اقدام غول‌های مالی آفریقای جنوبی در تزریق سرمایه به شبکه استیبل کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره غول مالی آفریقای جنوبی به شبکه استیبل کوین ZARP سرمایه تزریق خواهد کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.