با تایید بیش از 710,000 تراکنش روزانه در روز یکشنبه، بیت کوین به رکوردی بی‌سابقه دست یافت!

بیت-کوین-به-رکوردی-بی‌سابقه-دست-یافت
آنچه در این مقاله میخوانید

در روز یکشنبه، ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳، بیت کوین با ثبت بیشترین تعداد تراکنش‌های روزانه تایید شده در طی یک دوره ۲۴ ساعته، یک نقطه عطف تاریخی را به ثبت رساند. تعداد قابل توجه ۷۱۰,۵۷۹ انتقال، از جمله یک بخش قابل توجه ۴۷۵,۲۴۹ اینسکریپشن اوردینال، توسط استخراج‌کنندگان در آن روز تایید شد. اوردینال اینسکریپشن‌ها (Ordinals Inscriptions) همان ساتوشی‌ها هستند که همواره در بلاک چین بیت کوین ذخیره می‌شوند.

میزان تراکنش‌های بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید: بیش از ۷۱۰ هزار تراکنش در ۲۴ ساعت!!


آخر این هفته اخیر، رکورد بی‌سابقه‌ای برای شبکه بیت کوین ثبت شد. با بهره‌گیری از یک نرخ هش قوی ۴۸۰ اگزاهش در ثانیه (EH/s)، شبکه تعداد بی‌سابقه ۷۱۰,۵۷۹ تراکنش را تایید کرد که سطحی بی‌سابقه در تاریخ پرافتخار بیت کوین محسوب می‌شود. این میزان تراکنش از رکورد قبلی که در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ ثبت شد، و در آن استخراج‌کنندگان بیت کوین (BTC) ۷۰۳,۶۹۲ تراکنش را تایید کردند، بیشتر بود.

بالاترین-تعداد-تراکنش-های-روزانه-بیت-کوین
یکی از رکوردهایی که بیت کوین در سال 2023 شکسته است، بیشترین تعداد تراکنش‌های روزانه تایید شده در طول عمر خود بوده است


علاوه بر این، در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳، حجم تراکنش روزانه (۷۰۳,۳۲۷) تقریباً رکورد سابق را پشت سر گذاشت، که اکنون به عنوان سومین سطح مشاهده شده در تاریخ شناخته می‌شود. با آخرین رکوردی که روز یکشنبه ثبت شد که شامل ۴۷۵,۲۴۹ اینسکریپشن بود، همه این روزها سطوح بی‌نظیری از تراکنش‌های مبتنی بر اینسکریپشن را نشان داد.


یکشنبه به عنوان دومین روز پربار برای تراکنش‌های مبتنی بر اینسکریپشن محسوب می‌شود، که کمی کمتر از رکوردی بود که در ۱۲ نوامبر با ۵۰۵,۳۴۵ تراکنش ثبت شد. از ساعت ۲:۴۰ بعدازظهر به وقت شرقی در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، داده‌های روز هنوز ناقص هستند، اما ۴۱۱,۷۲۳ تراکنش تاکنون توسط استخراج‌کنندگان بیت کوین پردازش شده‌اند، که ۳۰۰,۴۵۲ عدد از آن‌ها اینسکریپشن هستند.


اینسکریپشن‌ها اخیراً پس از یک افت کوتاه، افزایش یافته‌اند که باعث افزایش هزینه‌های استخراج‌کنندگان به دلیل تراکم بیش از ۲۰۰,۰۰۰ تراکنش شده‌اند، که هزینه فضای بلوک را بالا برده است. همزمان، همان طور که استخراج‌کنندگان به رکوردهای جدید در پردازش تراکنش‌ها دست یافته‌اند، نرخ هش شبکه به اوج بی‌سابقه ۴۸۰ EH/s ، بر اساس میانگین متحرک هفت روزه، رسیده است.


نظر شما درباره تایید ۷۱۰,۵۷۹ تراکنش توسط بیت کوین در یک روز چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره با تایید بیش از 710,000 تراکنش روزانه در روز یکشنبه، بیت کوین به رکوردی بی‌سابقه دست یافت! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.