ادغام دو صرافی رمز ارز Revix و Bitfund آفریقای جنوبی با پلتفرم دارایی دیجیتال اتریش

ادغام-دو-صرافی-رمزارز-Revix-و-Bitfund-آفریقای-جنوبی-با-پلتفرم-دارایی-دیجیتال-اتریش
آنچه در این مقاله میخوانید

دو پلتفرم رمز ارز در آفریقای جنوبی و یک پلتفرم دارایی دیجیتال مستقر در اتریش، با همکاری یکدیگر پلتفرم جدیدی برای سرمایه‌گذاری موسوم به Altify را راه‌اندازی کرده‌اند. هدف از ایجاد این ابزار جدید این است که سرمایه‌گذاران آفریقای جنوبی، به‌ویژه جوانان، بتوانند از قدرت سرمایه‌گذاری‌های جایگزین استفاده کنند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین حق مسلم ثروتمندان

Revix و Bitfund، دو پلتفرم مبادله رمز ارزها در آفریقای جنوبی، با همکاری یک پلتفرم دارایی دیجیتال در اتریش، پلتفرم جدیدی برای سرمایه‌گذاری جایگزین به نام Altify را تشکیل داده‌اند. بر اساس بیانیه مشترک، شان سندرز (Sean Sanders)، بنیان‌گذار Revix، به عنوان مدیرعامل این شرکت جدید که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد، منصوب شده است.

در بیانیه مشترک 30 نوامبر، سه شرکت اعلام کردند که Altify قصد دارد تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین، که معمولاً فقط برای موسسات بزرگ و افراد فوق‌العاده ثروتمند در دسترس است، را در اختیار افراد عادی قرار دهد. این فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین شامل اعتبار خصوصی (اوراق قرضه خصوصی)، سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر، املاک و مستغلات، دارایی‌های ارز دیجیتال و کالکتیبل‌ها می‌شود.

حمایت از طرح ادغام از سوی سهامداران

به گفته سندرز، ابزار جدید نه تنها جایگاه مستقر خود را در بازار آفریقای جنوبی تثبیت می‌کند، بلکه دسترسی به سرمایه‌گذاری خود را نیز گسترش می‌دهد. مدیرعامل جدید افزود:

“در نهایت، هدف ما این است که به سرمایه‌گذاران آفریقای جنوبی فرصت استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های جایگزین را بدهیم و خود را به عنوان پلتفرم برتر سرمایه‌گذاری جایگزین در آفریقای جنوبی و منطقه بزرگتر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) معرفی کنیم.”

سندرز همچنین اظهار داشت که هدف دیگر ابزار جدید تغییر دیدگاه دیرینه‌ای است که فقط افراد در دهه 60 زندگی خود باید در دارایی‌های جایگزین سرمایه‌گذاری کنند.

در عین حال، این بیانیه فاش کرد که طرح ادغام از حمایت سهامداران شرکت‌های مربوطه برخوردار بوده است. این سهامداران شامل Sabvest، CVVC، Founders Factory، Emurgo، High-Tech Gründerfonds و Calm/Storm Ventures می‌شوند. طرح ادغام حمایت سرمایه‌گذارانی نظیر فرانک وسترمن (Frank Westermann) و یوهان “هانسی” هانسمن (Johann “Hansi” Hansmann) را نیز به دست آورده است.

نظر شما در مورد ادغام دو پلتفرم رمز ارز در آفریقای جنوبی و یک پلتفرم دارایی دیجیتال مستقر در اتریش با یکدیگر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ادغام دو صرافی رمز ارز Revix و Bitfund آفریقای جنوبی با پلتفرم دارایی دیجیتال اتریش بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.