توماس بارکین: اقتصاد آمریکا در راه فرود نرم است

توماس بارکین: اقتصاد آمریکا در راه فرود نرم است
آنچه در این مقاله میخوانید

توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند روز چهارشنبه ابراز اطمینان کرد که اقتصاد در راه فرود نرم است. بارکین گفت، علیرغم اشاره به پیشرفت تورم، پتانسیل افزایش بیشتر نرخ‌ها روی میز باقی می‌ماند.

این مقام بانک مرکزی ضمن اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تورم در حالی که رشد اقتصادی سرپا مانده است، گفت: افزایش نرخ بهره همچنان روی میز است، اگرچه مقامات فدرال رزرو در آخرین نشست خود در ماه دسامبر نشان دادند که این دور از سیاست‌های سختگیرانه احتمالا به پایان رسیده است.

بارکین، یکی از اعضای رأی دهنده در کمیته بازار آزاد فدرال تعیین نرخ، در اظهارات آماده شده برای سخنرانی در رالی، کارولینای شمالی، گفت: ما در حال پیشرفت واقعی هستیم. اکنون، همه در مورد پتانسیل یک فرود نرم صحبت می‌کنند، جایی که تورم سفر خود را به سطح عادی کامل می‌کند در حالی که اقتصاد سالم می‌ماند.

بارکین گفت: نرخ‌های بلندمدت اخیراً کاهش یافته است که می‌تواند تقاضا را در بخش‌های حساس به بهره مانند مسکن تحریک کند. در حالی که ممکن است فکر کنید این یک مشکل درجه یک است، تقاضای قوی راه حلی برای تورم بالاتر از هدف نیست. به همین دلیل است که احتمال افزایش بیشتر نرخ‌ها روی میز باقی می‌ماند.

دیدگاه خود را درباره توماس بارکین: اقتصاد آمریکا در راه فرود نرم است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.