جرمی آلر، مدیر عامل سیرکل : “استیبل کوین‌ها قرار است سیستم مالی را برای همیشه تغییر دهند”

استیبل-کوین‌ها-قرار-است-سیستم-مالی-را-برای-همیشه-تغییر-دهند
آنچه در این مقاله میخوانید

جرمی آلر (Jeremy Allaire)، مدیرعامل شرکت استیبل ‌کوین Circle، اعلام کرده است که سیستم‌های بلاک چین لایه جدید زیرساختی اینترنت هستند و استیبل ‌کوین‌ها در مرکز آن قرار دارند، که ارزشی را ارائه می‌دهند که “تقریباً فوری، رایگان و در مقیاس جهانی” است. آلر بر این باور است که این فناوری به سطحی رسیده که میلیون‌ها نفر می‌توانند از آن استفاده کنند بدون این که نیازی به درک پیچیدگی‌های آن داشته باشند.

جرمی آلر از Circle: استیبل کوین‌ها ‘عنصر حیاتی’ برای یک سیستم مالی جدید اینترنتی هستند

جرمی آلر، مدیرعامل Circle، صادرکننده دومین استیبل کوین بزرگ بازار رمز ارز، بر این باور است که استیبل کوین‌ها محور یک سیستم اقتصادی جدید مبتنی بر بلاک چین خواهند شد. در مقاله‌ای که به عنوان بخشی از نشست‌های انجمن جهانی اقتصاد در داووس، جایی که Circle در آن شرکت می‌کند، نوشته شده است، آلر باورهای خود در مورد آینده شبکه‌های بلاک چین و اهمیت استیبل کوین‌ها برای این اقتصاد در حال رشد را بیان کرده است.

مدیرعامل Circle اظهار داشت که امسال، با وجود موسسات مالی سنتی مانند بلک‌راک (Blackrock)، جی‌پی مورگان (JPMorgan)، استاندارد چارترد (Standard Chartered)، اچ‌اس‌بی‌سی (HSBC) و گلدمن ساکس (Goldman Sachs) که همگی شرکت خود را در پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین اعلام کرده‌اند، علاقه به شبکه‌های بلاک چین به اوج خود رسیده است. آلر این علاقه را به عنوان حمایت طبیعی از این فناوری می‌بیند که “آماده است تا دنیای پول را بلعیده و آن را دگرگون کند.”

آلر توضیح می‌دهد که با توجه به کاربردهای تقریبا جهانی آنها، که محدوده آن از استفاده‌های تجاری سنتی تا انتقال ارزش به افرادی که دسترسی به یک سیستم بانکی متصل ندارند، مانند پناهندگان اوکراینی یا کارکنان بهداشت و درمان ونزوئلا، می‌رسد، استیبل کوین‌ها در مرکز تمام این فعالیت‌ها خواهند بود.

تکامل این شبکه‌ها و فناوری که آنها را به قدرت می‌رساند، امکان استفاده از استیبل کوین‌ها را برای افرادی که در این حوزه متخصص نیستند بدون مواجهه با پیچیدگی‌های آن فراهم می‌کند. آلر تاکید می‌کند که این تحولات “راه را برای آینده‌ای هموار می‌کنند که در آن میلیاردها نفر روزانه بدون نیاز به درک نحوه کارکرد آن، با سیستم مالی اینترنتی تعامل خواهند داشت.”

Circle به تازگی ارتقاء استیبل کوین USDC خود را به نسخه ۲.۲ تکمیل کرده است و با هدف راه‌اندازی عرضه اولیه سهام خود (IPO) پس از دریافت تأییدیه از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، برنامه‌هایی برای تبدیل شدن به یک شرکت عمومی دارد.

نظر شما درباره دیدگاه جرمی آلر در مورد آینده استیبل کوین‌ها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره جرمی آلر، مدیر عامل سیرکل : “استیبل کوین‌ها قرار است سیستم مالی را برای همیشه تغییر دهند” بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.