گفتگوی رگولاتورهای مالی ایالات متحده و انگلیس در مورد نظارت موثر بر رمزارزها

us-uk-working-group
آنچه در این مقاله میخوانید

گروه کاری رگولاتور مالی (FRWG) ایالات متحده و انگلیس بر اهمیت نظارت و تنظیم موثر قوانین دارایی‌ها و بازارهای رمزارزها تاکید کرد. آنها همچنین حمایت خود را از انجام اقدامات بین‌المللی در مورد دارایی‌های کریپتو تکرار کردند.


گروه کاری رگولاتور مالی ایالات متحده و انگلیس در مورد تنظیم مقررات مربوط به رمزارزها گفتگو کرد

گروه کاری رگولاتور مالی (FRWG) ایالات متحده و انگلیس برای نهمین جلسه رسمی خود در لندن در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ گردهم آمد و در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، بیانیه‌ای را از خلاصه‌ای از بحث‌های خود منتشر کرد. موضوعات کلیدی مورد بحث توسط گروه شامل تنظیم مقررات رمزارزها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) بود.

شرکت‌کنندگان شامل مقاماتی از خزانهٔ اعلی‌حضرت، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، بانک انگلیس، اداره نظارت مالی (FCA)، هیئت مدیره سیستم فدرال رزرو، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، مؤسسه بیمه سپرده فدرال (FDIC)، دفتر ناظر ارز (OCC) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بودند.

در این بیانیه آمده است: “نمایندگان آخرین تحولات در بازارهای دارایی‌های رمزارز را بررسی کردند و در مورد مشارکت بین‌المللی در این بخش گفتگو کردند.”در ادامه این بیانیه آمده است:

“شرکت‌کنندگان بر اهمیت نظارت و تنظیم مقررات موثر بر دارایی‌ها و بازارهای رمزارزها تاکید کردند و مجددا حمایت خود را از کار بین‌المللی در مورد دارایی‌های رمزارز تکرار کردند.”

این گروه کاری در سال ۲۰۱۸ برای عمیق‌تر کردن همکاری‌های نظارتی دوجانبه با هدف ترویج بیشتر ثبات مالی، حمایت از سرمایه‌گذاران، بازارهای منصفانه، منظم و کارآمد، و ایجاد سرمایه در هر دو حوزه قضایی تشکیل شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که شرکت‌کنندگان همچنین در مورد انتشارات توصیه‌های سطح بالای شورای پایداری مالی (FSB) برای ترویج سازگاری، با توجه به طبیعت فرامرزی فعالیت‌های دارایی‌های رمزارزی، بحث کردند. آن‌ها همچنین در مورد اهمیت این توصیه‌ها “آن چنان که حوزه‌های قضایی چارچوب‌های خود را مطابق با توصیه‌های FSB برای جلوگیری از امکان دور زدن نظارتی اجرا می‌کنند،” بحث کردند.

علاوه بر این، این گروه خاطرنشان کرد که این گروه کاری “در مورد تحولات اخیر در کار خود روی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بحث کردند، و مقامات انگلیس یک بررسی کلی از یافته‌های مشاوره عمومی اخیر خود در مورد پوند دیجیتال ارائه دادند.”

نظر شما در مورد مذاکرات رگولاتورهای ایالات متحده و انگلیس در مورد نظارت بر رمزارزها چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره گفتگوی رگولاتورهای مالی ایالات متحده و انگلیس در مورد نظارت موثر بر رمزارزها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.