قاضی به ریپل دستور داد تا درخواست‌های کشف جدید SEC در مورد XRP را اجابت کند

ripple-sec
آنچه در این مقاله میخوانید

یک قاضی فدرال به نفع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) حکم داده و دستور داده است که شرکت ریپل (Ripple) با درخواست‌های کشف اطلاعات پس از شکایت مربوط به XRP از سوی نهاد نظارتی موافقت کند. ریپل همچنین باید به سوالی در مورد میزان درآمدهای حاصل از فروش نهادی XRP پس از ثبت شکایت SEC پاسخ دهد.

قاضی درخواست SEC علیه ریپل را پذیرفت

در روز دوشنبه، قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، سارا نتبرن (Sarah Netburn)، به نفع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و بر علیه ریپل لبز (Ripple Labs) در ارتباط با ارز دیجیتال XRP حکم داد.

جزئیات ارائه شده در سند دادگاه در روز دوشنبه حاکی از آن است که این نهاد رگولاتور بر اوراق بهادار خواهان صدور دستوری است که شرکت ریپل را ملزم به ارائه «صورت‌های مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۳» و «قراردادهای پس از شکایت مربوط به فروش‌های نهادی» کند. SEC همچنین می‌خواهد این شرکت ارز دیجیتالی به سوالی در مورد میزان درآمدهای حاصل از فروش نهادی XRP پس از ثبت شکایت پاسخ دهد. در ادامه این سند آمده است:

“درخواست SEC به طور کامل پذیرفته شد.”

دادگاه همچنین به اعتراضات ریپل به درخواست SEC پرداخته است. این شرکت ارز دیجیتال چنین استدلال کرده بود که درخواست‌های نهاد نظارت بر اوراق بهادار «به موقع مطرح نشده» و ادعا کرده بود که این نهاد “نتوانسته است هیچ یک از درخواست‌های خود را از نظر اصولی توجیه کند”. ریپل همچنین ادعا کرده بود که “اطلاعات مورد درخواست SEC هیچ ارتباطی با تعیین تدابیر دادگاه ندارد”.

در مورد صورت‌های مالی ریپل، این سند دادگاه توضیح می‌دهد که “در این مرحله، دادگاه با رد دسترسی به اطلاعات به راحتی در دسترس که می‌تواند برای مرحله تدبیر مفید باشد، هیچ دلیلی برای دور زدن این تحقیق نمی‌بیند.”

آن چنان که ریپل هشدار داده بود، در مورد قراردادهای پس از شکایت، “دادگاه قانع نشده است که تنظیم این قراردادها منجر به یک «دادگاه کوچک» نامناسب یا پرهزینه شود”. در مورد درآمدهای حاصل از فروش نهادی XRP پس از شکایت، قاضی حکم داد که “SEC نشان داده است که این اطلاعات ممکن است به دادگاه در شکل‌گیری حکمش کمک کند” و تاکید کرد که “ریپل باید به این سوال پاسخ دهد.” دادگاه ۱۲ فوریه را به عنوان آخرین مهلت برای تکمیل «کشف مربوط به تدابیر» تعیین کرده است.

نظر شما در مورد دستور قاضی فدرال به ریپل برای اجرای درخواست‌های SEC درباره XRP چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره قاضی به ریپل دستور داد تا درخواست‌های کشف جدید SEC در مورد XRP را اجابت کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.