تک پترول با استخراج کریپتو در آرژانتین، تولید نفت خام را تا پنج برابر افزایش داد!

تک-پترول-با-استخراج-کریپتو-در-آرژانتین-تولید-نفت-خام-را-تا-پنج-برابر-افزایش-داد!
آنچه در این مقاله میخوانید

تک‌پترول (Tecpetrol)، شرکت نفت و گاز مستقر در آرژانتین، از مزایای گنجاندن عملیات استخراج ارز دیجیتال در فعالیت‌های اکتشاف نفت خود خبر داده است. بر اساس گفته‌های ریکاردو مارکوس (Ricardo Markous)، مدیرعامل تک‌پترول، اضافه کردن ژنراتورهای گاز متصاعد شده در محل به منظور استخراج ارز دیجیتال، اجازه داده است تا تولید نفت در لوس تولدوس دوم (Los Toldos II)، یک پروژه اکتشافی واقع در میدان نفتی واکا موئرتا (Vaca Muerta)، پنج برابر افزایش یابد.

تک‌پترول از گاز متصاعد شده برای استخراج رمز ارز و افزایش تولید نفت خود در آرژانتین استفاده می‌کند

تک‌پترول (Tecpetrol)، شرکت فعال در زمینه استخراج و فرآوری نفت و گاز که مقر آن در آرژانتین است، استخراج رمز ارز را در برخی از فعالیت‌های محلی خود گنجانده است. این شرکت، که بیش از ۱۷۰,۰۰۰ بشکه نفت خام را در چندین کشور لاتین امریکا تولید می‌کند، با ترکیب فعالیت‌های استاندارد استخراج نفت و فرآوری گاز خود با استخراج رمز ارز با استفاده از گاز متصاعد شده، تولید خود را پنج برابر افزایش داده است.

ریکاردو مارکوس (Ricardo Markous)، مدیرعامل تک‌پترول، توضیح داد که این افزایش در تولید شرکت در لوس تولدوس دوم (Los Toldos II)، یک پروژه اکتشافی نفت واقع در میدان نفتی واکا موئرتا (Vaca Muerta)، به دلیل بهره‌برداری از گاز متصاعد شده در محل که در غیر این صورت قابل استفاده نبود، به دست آمده است؛ با توجه به این که پروژه هنوز جدید است، زیرساخت‌هایی برای حمل و نقل و فرآوری این گازها ندارد.

مارکوس تأکید کرد که شرکت با اجرای یک استراتژی جدید در همکاری با انبلاک (Unblock)، یک شرکت کاهش دهنده انتشار گاز، این گاز غیرقابل استفاده را برای تغذیه هشت مولد که دوازده مرکز داده مدولار را که در آنجا عملیات استخراج رمز ارز انجام می‌شود، به کار برده است.

این روند به شرکت اجازه داد تا تولید نفت در لوس تولدوس دوم را از ۵۰ متر مکعب به ۳۰۰ متر مکعب در روز افزایش دهد، که یک افزایش قابل توجه است. استراتژی اعمال شده برای محیط زیست نیز مناسب است، چون مارکوس توضیح داد که نسبت به احتراق گاز، انتشار گازهای گلخانه‌ای را ۱۱ درصد کاهش می‌دهد.

انبلاک، شرکتی که از این انرژی محرکه گاز استفاده می‌کند، در ماه دسامبر ۱۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد تا با مشارکت انرژی کروسو (Crusoe Energy)، انرژیا پامپا (Pampa Energia)، و پتروکویو (Petrocuyo)، از این امکانات استخراج بیت کوین با گاز متصاعد شده استفاده کند.

نظر شما در مورد بهره گیری از گاز تخلیه شده برای تامین انرژی برای عملیات استخراج ارزهای دیجیتال در آرژانتین و افزایش تولید نفت چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تک پترول با استخراج کریپتو در آرژانتین، تولید نفت خام را تا پنج برابر افزایش داد! بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.