پیام احتمالی پاول: عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره نیست

پیام احتمالی پاول: عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره نیست
آنچه در این مقاله میخوانید

پاول به کاپیتول هیل می‌رود، جایی که شهادت شش ماهه سیاست پولی خود را در روز چهارشنبه به کمیته مجلس نمایندگان و پانل سنا در روز پنجشنبه ارائه خواهد کرد. رئیس بانک مرکزی ایالات متحده و تقریباً همه همکارانش در هفته‌های اخیر گفته‌اند که می‌توانند در تصمیم‌گیری برای کاهش نرخ بهره با توجه به قدرت اساسی اقتصاد ایالات متحده، صبور باشند.

پاول در مصاحبه‌ای گفت: خطر حرکت خیلی زود این است که کار کاملاً انجام نشده است، و خوانش‌های واقعاً خوبی که در شش ماه گذشته داشته‌ایم به نوعی نشان‌دهنده درستی برای حرکت تورم نیست.

این رویکرد محتاطانه در هفته‌های اخیر با داده‌هایی که نشان می‌دهد تورم در ماه گذشته افزایش یافته است تأیید شده است. اما به احتمال زیاد دموکرات‌ها را راضی نمی‌کند، کسانی که نگران این هستند که چگونه مسیر نرخ‌ها می‌تواند بر انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر و رقابت‌های رای‌دهی منفی تاثیر بگذارد.

انتظار می‌رود که آنها رئیس فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهند که چرا مقامات هزینه‌های استقراض را تا این حد بالا نگه می‌دارند و به اقتصاد آسیب می‌رسانند، در حالی که پیشرفت زیادی در زمینه تورم داشته‌اند.

انتظار می‌رود پاول در شهادت شش ماهه خود در کنگره موضع جنگ طلبانه خود را حفظ کند و به بازارها نشان دهد که فدرال رزرو عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. اگر این منجر به شرایط مالی سخت‌تر شود، فشار بر اقتصاد را حفظ می‌کند و احتمال تأثیرات عقب‌افتاده بیشتر از سیاست‌های پولی را افزایش می‌دهد.

دیدگاه خود را درباره پیام احتمالی پاول: عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره نیست بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.