ترامپ علاقه‌مند به استفاده از بیت کوین برای حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده است

ترامپ-علاقه‌مند-به-استفاده-از-بیت-کوین-برای-حل-مشکل-بدهی-ملی-ایالات-متحده-است
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس گزارش‌ها، دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس‌جمهور سابق و نامزد ریاست‌جمهوری از حزب جمهوری‌خواه، در مورد حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده با استفاده از بیت‌ کوین سؤال کرده است. فایل صوتی منتشرشده تایید کرد که در رویدادی که در پلتفرم X  در شب یکشنبه برگزار شده است، دیوید بیلی (David Bailey) مدیرعامل مجله بیت ‌کوین (Bitcoin Magazine)، فاش کرد که در اولین دیدارشان، ترامپ پرسیده است که آیا بیت‌ کوین می‌تواند مشکل بدهی ملی ۳۵ تریلیون دلاری ایالات متحده را حل کند.

ترامپ در مورد حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده با بیت ‌کوین پرسیده است

ویژگی‌های دارایی ذخیره بیت ‌کوین اکنون در توسعه استراتژی‌هایی برای حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده بررسی می‌شوند. بر اساس گفته دیوید بیلی (David Bailey)، مدیرعامل مجله بیت کوین (Bitcoin Magazine)، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ (Donald Trump) در مورد استفاده از بیت کوین برای مقابله با مشکل رو به افزایش بدهی پرسیده است.

فایل صوتی منتشرشده تأیید می‌کند که در یک رویداد X که شب یکشنبه برگزار شد، از بیلی پرسیده شده بود آیا او ایده پشتیبانی دلار آمریکا با بیت کوین را، که اولین بار توسط نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا رابرت کندی جونیور (Robert Kennedy Jr.) ارائه شده بود، مطرح کرده است.

سپس بیلی آن چه را که در اولین دیدارش با ترامپ برای بحث در مورد سیاست رمزارز کمپین او رخ داده بود، فاش کرد.

او اعلام کرد:

“نه، هنوز نه. اما وقتی ما دیدار کردیم، اولین چیزی که او از من پرسید این بود: ‘هی، آیا بیت‌ کوین می‌تواند کاری برای بدهی ۳۵ تریلیون دلاری انجام دهد؟’ من فکر کردم که، ما برخی ایده‌ها داریم، اما ما در اولین جلسه در مورد آن صحبت نمی‌کنیم.”

بیلی (Bailey)، که اخیراً ارتباطات خود با کمپین ترامپ (Trump) را فاش کرد، همچنین اعلام کرد که او تا حدودی مسئول سخنرانی بود که در آن کاندیدای جمهوری خواه اظهار داشت که افراد شرور سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) را از بیت کوین دور نگه می‌دارد.

بیلی تایید کرد که سخنرانی به شدت ویرایش شده بود و اطلاعاتی از چندین منبع دریافت کرده بود. با این حال، بیلی با بیان این که “جو کج و معوج (جو بایدن) حتی نمی‌داند بیت کوین چیست، تاکید کرد که قرار بود ترامپ مستقیماً به بیت کوین اشاره کند”. اما به جای بیت کوین، ترامپ واژه رمزارز را به کار برد.

ترامپ اخیراً اعلام کرد که شروع به پذیرش کمک‌های مالی رمزارز برای کمپین خود خواهد کرد. بیلی نیز در حال جمع‌آوری یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری است تا پیروزی ترامپ را در انتخابات آینده تضمین کند.

نظر شما در مورد اظهارات ترامپ در مورد مقابله با بدهی ملی ایالات متحده با استفاده از بیت کوین چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ترامپ علاقه‌مند به استفاده از بیت کوین برای حل مشکل بدهی ملی ایالات متحده است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.