ریکاردو سالیناس، میلیاردر مکزیکی، از دنبال‌کنندگانش خواست که بیت کوین بخرند

ریکاردو-سالیناس-از-دنبال‌کنندگانش-خواست-که-بیت-کوین-بخرند
آنچه در این مقاله میخوانید

ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego)، یکی از ثروتمندترین میلیاردرهای مکزیک، به دنبال‌کنندگان خود توصیه کرده است که به عنوان هِجی در برابر کاهش ارزش پول‌های فیات، بیت‌ کوین خریداری کنند. سالیناس پلیگو خرید بیت‌ کوین را در پاسخ به یک پست در شبکه‌های اجتماعی که از سقوط ارزش نایرای نیجریه زیر یک ساتوشی خبر می‌داد، توصیه کرده است.

ریکاردو سالیناس پلیگو، میلیاردر مکزیکی، توصیه می‌کند برای حفاظت از کاهش ارزش ارزهای فیات، بیت‌ کوین خریداری کنید

قشر ثروتمند جامعه در حال شناخت فرصت‌هایی است که بیت ‌کوین، به عنوان یک دارایی مالی، می‌تواند به عنوان هِجی برای کاهش ارزش پول فیات به ارمغان آورد. ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego)، یک کارآفرین مکزیکی با ثروتی بیش از ۱۴ میلیارد دلار و مالک گروه سالیناس (Salinas Group)، به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X توصیه کرده است که بیت ‌کوین خریداری کنند و از قدرت ارزش‌افزایی مداوم آن بهره‌مند شوند.

در پاسخ به یک پست در شبکه‌های اجتماعی که توضیح می‌داد چگونه ارزش نایرای نیجریه به زیر یک ساتوشی سقوط کرده است، سالیناس پلیگو گفته است:

“بیت ‌کوین بخرید و آن را نگه دارید، فراموش نکنید!!!”

ارز رسمی نیجریه دوره دشواری را پشت سر می‌گذارد و در ماه می به عنوان بدترین ارز در مقابل دلار آمریکا شناخته شده است. این موضوع باعث شده است که دولت نیجریه مجموعه‌ای از اقدامات، از جمله سخت‌گیری بر فعالان رمزارز برای وادار کردن آنها به خارج کردن این ارز از پلتفرم‌های خود و متهم کردن آنها به دستکاری ارزی، را برای تلاش در جهت ثبات بخشیدن به ارز خود انجام دهد.

با این حال، این اقدامات نتوانسته‌اند ارزش ارز را ثابت نگه دارند و ارزش آن همچنان در حال کاهش است.

در ادامه، از سالیناس پلیگو (Salinas Pliego) پرسیده شد که کدام صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، سهام، و رمزارزها را به عنوان گزینه سرمایه‌گذاری توصیه می‌کند. او به “بیت ‌کوین” اشاره کرد، که نشان‌دهنده اعتماد و باور او به جنبه سرمایه‌گذاری این رمزارز است.

ریکاردو سالیناس پلیگو، که به خاطر مواضع ضد دولتی‌اش شهرت دارد، از بیت‌ کوین و سیاست‌های مرتبط با بیت‌ کوین در مکزیک حمایت کرده است. در سال ۲۰۲۱، او وفاداری خود به بیت ‌کوین را اعلام کرد و گفت که این ارز دیجیتال «خصوصیات فوق‌العاده‌ای دارد» و آن را به عنوان «طلا برای دنیای مدرن» توصیف کرد. در آن زمان، او توضیح داد که برای بانکو آزتکا (Banco Azteca)، بانک خود، تلاش می‌کند تا اولین مؤسسه‌ای باشد که بیت‌ کوین را در مکزیک بپذیرد.

همچنین، در سال ۲۰۲۲، او گزارش داد که گروه الکترا (Elektra Group)، زنجیره‌ای از فروشگاه‌های بزرگ متعلق به گروه سالیناس، ممکن است شروع به فروش بیت‌ کوین به عنوان کالا کند.

نظر شما در مورد توصیه ریکاردو سالیناس پلیگو چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ریکاردو سالیناس، میلیاردر مکزیکی، از دنبال‌کنندگانش خواست که بیت کوین بخرند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.