مایکل سیلور، مدافع میلیاردر بیت کوین، با پرداخت 40 میلیون دلار در پرونده فرار مالیاتی موافقت کرد

مایکل-سیلور-با-پرداخت-40-میلیون-دلار-در-پرونده-فرار-مالیاتی-موافقت-کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

طبق گزارشات، مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدافع میلیاردر بیت کوین، با پرداخت 40 میلیون دلار برای حل و فصل اختلافات فرار مالیاتی با دادستان کل منطقه کلمبیا، موافقت کرده است. این توافق به شکایت دادستان کل پایان داد که در آن سیلور متهم شده است که به دروغ ادعا کرده که ساکن ویرجینیا یا فلوریدا است تا به میزان کمتری مالیات پرداخت کند.

40 میلیون دلار در تسویه فریبکاری مالیاتی ثبت شد

طبق گزارشات، مایکل سیلور، میلیاردر و حامی بیت کوین، با پرداخت 40 میلیون دلار برای حل و فصل اختلافات مربوط به فریبکاری مالیاتی با دادستان کل منطقه کلمبیا، موافقت کرده است. این تسویه حساب نشان دهنده بزرگترین بازیابی منطقه مربوط به تقلب مالیات بر درآمد است. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، این توافق به شکایت دادستان کل که سیلور را به پرداخت مالیات کم متهم می‌کند، پایان می‌دهد.

این شکایت همچنین شرکت سیلور، Microstrategy را درگیر کرد و مدعی شد که با ارسال فرم‌های مالیاتی تقلبی بین سال‌های 2005 تا 2020 به او در فرار از مالیات کمک کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که سیلور با ادعای نادرست اقامت در ویرجینیا یا فلوریدا، جایی که نرخ مالیات بر درآمد پایین‌تر است، از پرداخت بیش از 25 میلیون دلار مالیات بر درآمد سر باز زده است.

با وجود موافقت با پرداخت این مبلغ، سیلور بر بی‌گناهی خود تأکید کرده و ادعا می‌کند که فلوریدا اقامتگاه اصلی او باقی می‌ماند.

فلوریدا امروز خانه من است و من همچنان با این ادعا که همیشه ساکن منطقه کلمبیا بوده‌ام، مخالفت می‌کنم. من موافقت کرده‌ام که این موضوع را حل و فصل کنم تا از فشارهای مداوم این دعوی حقوقی بر دوستان، خانواده و خودم جلوگیری کنم.”

با این حال، علیرغم انکار سیلور، در دادخواست دادستان کل منطقه کلمبیا تاکید شده است که موسس MicroStrategy در دوره مورد بحث در واشنگتن اقامت داشته است. علاوه بر این، جزئیات ذکر شده در دادخواست حاکی از آن است که سیلور در مقطعی در جورج تاون، محله‌ای در واشنگتن زندگی می‌کرد.

بر اساس این گزارش، این شکایت که بر اساس قانون مطالبات دروغین تنظیم شده است، ساکنان را تشویق می‌کند تا علیه افرادی که محل زندگی واقعی خود را پنهان می‌کنند، اتهامات فرار مالیاتی ارائه کنند. افشاگران حق دریافت یک چهارم مبلغ بازیابی شده توسط دولت را دارند.

نظر شما در مورد توافقنامه تسویه حساب سیلور چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مایکل سیلور، مدافع میلیاردر بیت کوین، با پرداخت 40 میلیون دلار در پرونده فرار مالیاتی موافقت کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.