افزایش بیش از حد انتظار ادعاهای اولیه بیکاری

افزایش بیش از حد انتظار ادعاهای اولیه بیکاری
آنچه در این مقاله میخوانید

تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده‌اند، بیش از حد پیش‌بینی‌شده در هفته گذشته افزایش یافت که نشان‌دهنده سرد شدن بازار کار است.

ادعاهای اولیه بیکاری در ایالات متحده در هفته منتهی به 8 ژوئن به 242,000 افزایش یافت که نسبت به مجموع 229,000 در هفته قبل افزایش داشت. اقتصاددانان رقم اجماع 225000 را پیش‌بینی کرده بودند.

بازار کار ایالات متحده نشانه‌هایی از سرد شدن را نشان داده بود و به طور بالقوه به فدرال رزرو ایالات متحده اجازه داد تا نرخ بهره را از سطوح بی‌سابقه کاهش دهد، اما گزارش مشاغل ماه می در ابتدای ماه روایت را تغییر داد.

رشد مشاغل ایالات متحده در ماه مه بسیار بیشتر از حد انتظار بود، زیرا حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته 272000 شغل افزایش یافت که بسیار بیشتر از پیش‌بینی 182000 شغل بود.

بانک مرکزی ایالات متحده در آخرین نشست سیاستی خود که روز چهارشنبه به پایان رسید، نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت، اما مقامات پیش‌بینی‌ها را برای کاهش شدید نرخ‌ها در سال جاری از سه کاهش 25 واحدی به تنها یک کاهش دادند.

دیدگاه خود را درباره افزایش بیش از حد انتظار ادعاهای اولیه بیکاری بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.