بانک مرکزی اروپا اولین گزارش مربوط به پیشرفت یوروی دیجیتال را منتشر کرد

بانک مرکزی اروپا اولین گزارش مربوط به پیشرفت یوروی دیجیتال را منتشر کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

بانک مرکزی اروپا (ECB) اولین گزارش پیشرفت خود را در مورد مرحله آماده‌سازی یورو دیجیتال منتشر کرده است و ویژگی‌های طراحی کلیدی و توسعه‌های جاری را برجسته کرده است. این گزارش بر استانداردهای بالای حریم خصوصی برای هر دو نوع پرداخت آنلاین و آفلاین تأکید می‌کند و هدف آن ارائه سطحی از حریم خصوصی مشابه با پول نقد به کاربران است.

اولین گزارش پیشرفت در مرحله آماده‌سازی یوروی دیجیتال

بانک مرکزی اروپا (ECB) روز دوشنبه “اولین گزارش پیشرفت در مرحله آماده‌سازی یورو دیجیتال” را منتشر کرد.

این گزارش توسعه ویژگی‌های کلیدی طراحی را تشریح می‌کند، از جمله استانداردهای بالای حریم خصوصی برای هر دو نوع پرداخت آنلاین و آفلاین، که هدف آن “ارائه سطحی از حریم خصوصی مشابه با پول نقد برای پرداخت‌ها در فروشگاه‌های فیزیکی و بین افراد” است. بانک مرکزی اروپا توضیح داد:

“هنگام پرداخت آفلاین، جزئیات تراکنش شخصی فقط برای پرداخت‌کننده و دریافت‌کننده شناخته می‌شود و با ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت، سیستم یورو یا هر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی به اشتراک گذاشته نمی‌شود.”

بانک مرکزی اروپا همچنین در حال کار بر روی یک روش برای تعیین محدودیت‌های نگهداری یورو دیجیتال است تا ثبات مالی و انتقال موثر سیاست‌های پولی را تضمین کند. این کار با همکاری بانک‌های مرکزی ملی و سایر ذینفعان انجام می‌شود.

بانک مرکزی خاطرنشان کرد: “نگهداری یورو دیجیتال توسط افراد، بهره‌ای نخواهد داشت و مشمول محدودیت‌های نگهداری خواهد بود. بانک مرکزی اروپا کار بر روی روش کالیبراسیون برای تعیین این محدودیت‌ها را آغاز کرده است که شامل ارزیابی جامع پولی و اقتصادی می‌شود.”

علاوه بر این، بانک مرکزی اروپا به ارائه ورودی‌های تکنیکال برای بحث‌های قانون‌گذاری ادامه می‌دهد و در حال نهایی‌سازی کتابچه قوانین یورو دیجیتال است. این کتابچه مجموعه‌ای جامع از قوانین، استانداردها و رویه‌ها است که توسط سیستم یورو برای استانداردسازی پرداخت‌های یورو دیجیتال در سراسر منطقه یورو تدوین می‌شود.

نظر شما در مورد پیشرفت بانک مرکزی اروپا با یورو دیجیتال و ویژگی‌های فعلی آن چیست؟Top of Form

Bottom of Form

 شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بانک مرکزی اروپا اولین گزارش مربوط به پیشرفت یوروی دیجیتال را منتشر کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.