کاهش انتظارات تورمی ایالات متحده برای دومین ماه

کاهش انتظارات تورمی ایالات متحده برای دومین ماه طبق نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک
آنچه در این مقاله میخوانید

انتظارات تورمی کوتاه مدت مصرف‌کنندگان آمریکایی در ماه ژوئن برای دومین ماه متوالی کاهش یافت زیرا آمریکایی‌ها چشم‌انداز خود را برای افزایش قیمت مسکن و هزینه سایر کالاها در سال آینده کاهش دادند.

نظرسنجی بانک فدرال رزرو نیویورک نشان داد که مصرف‌کنندگان انتظار دارند قیمت‌ها با نرخ سالانه 3 درصد در سال آینده افزایش یابد که از 3.2 درصد در ماه مه کاهش یافته است. این تغییر نشان می‌دهد که انتظارات تورمی کوتاه‌مدت به سطح ثابتی از دسامبر تا آوریل بازگشته است، زمانی که به 3.3 درصد افزایش یافت.

این نظرسنجی با داده‌هایی مطابقت دارد که نشان می‌دهد تورم در ماه‌های اخیر پس از سرسختی بیش از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری کاهش یافته است. انتظار می‌رود گزارشی که روز پنج‌شنبه منتشر می‌شود نشان دهد که شاخص اصلی قیمت مصرف‌کننده، که هزینه‌های غذا و انرژی را حذف می‌کند، در ماه ژوئن برای دومین ماه ۰.۲ درصد افزایش یافت. این کوچکترین رشد متوالی از ماه اوت را نشان می دهد، سرعتی که به آنچه مقامات فدرال رزرو می خواهند ببینند نزدیک‌تر است.

نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک نشان داد که انتظارات مصرف‌کنندگان برای افزایش قیمت مسکن در سال آینده به 3 درصد در ژوئن از 3.3 درصد در ماه می کاهش یافت و به میانگین 12 ماهه بازگشت. مصرف‌کنندگان همچنین گفتند که قیمت گاز، غذا، مراقبت‌های پزشکی و اجاره بها در 12 ماه آینده با سرعت کمتری افزایش می‌یابد.

در همین حال، چشم‌انداز متوسط ​​تورم در سه سال آینده از 2.8 درصد در ماه مه اندکی به 2.9 درصد در ژوئن افزایش یافت و تورم پیش‌بینی شده در پنج سال آینده از 3 درصد به 2.8 درصد کاهش یافت.

دیدگاه خود را درباره کاهش انتظارات تورمی ایالات متحده برای دومین ماه بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.