دولت آلمان 220.7 میلیون دلار بیت کوین می‌فروشد و 1.3 میلیارد دلار ذخیره دارد

دولت آلمان 220.7 میلیون دلار بیت کوین می‌فروشد و 1.3 میلیارد دلار ذخیره دارد
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس آخرین آمار، داده‌های آنچین که در ساعت ۱۲ ظهر به وقت شرقی (EDT) در ۹ جولای (19 تیر) جمع‌آوری شده نشان می‌دهد که دولت آلمان از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی در ۸ جولای (18 تیر) تاکنون ۳,۸۴۰ بیت ‌کوین به ارزش ۲۲۰.۷ میلیون دلار فروخته است.

بیت ‌کوین در برابر فشار فروش آلمان مقاوم باقی می‌ماند

کیف پول دولت آلمان اکنون پس از چندین انتقال و واریز در طول ۱۹.۵ ساعت گذشته، ۲۲,۸۴۶ بیت کوین دارد. از آن زمان تاکنون ۳,۸۴۰ بیت کوین از کیف پول خارج شده است که ارزش کل ذخایر بیت کوین آلمان را به ۱.۳ میلیارد دلار می‌رساند.

آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) در شبکه اجتماعی X نوشت که کیف پول‌ها با Kraken، Cumberland و یک کیف پول ناشناس که ممکن است متعلق به یک ارائه‌دهنده فرابورس (OTC) یا بازارساز باشد، تعامل داشته‌اند. آرکهام اعلام کرد که کیف پول‌ها حدود ۵,۳۶۶ بیت کوین از Kraken، Coinbase و Bitstamp دریافت کرده‌اند.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که دولت آلمان قیمت‌های رزرو را برای این دسته‌ها تعیین می‌کند و اگر این رزرو برآورده نشود، بیت کوین‌ها بازگردانده می‌شوند. گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، مدیر اجرایی Vaneck، در شبکه اجتماعی X اظهار داشت که بیت کوین در طول این فرآیند مقاوم باقی مانده است.

گورباکس اظهار داشت: “دولت آلمان نزدیک به ۱ میلیارد دلار بیت کوین (۱۷,۰۰۰ بیت کوین) را در یک روز تسویه کرد. قیمت به سختی ۲ درصد حرکت می‌کند. این همان چیزی است که یک بازار بالغ به نظر می‌رسد. تعداد کمی این را درک می‌کنند”.

علیرغم تسویه‌های قابل توجه، ثبات قیمت بیت کوین نشان‌دهنده یک محیط تجاری بالغ و قوی است. قیمت بیت کوین در روز گذشته ۳.۹ درصد افزایش یافته و بار دیگر به محدوده ۵۸,۰۰۰ دلار نزدیک شده است. این واقعه اثربخشی استراتژی‌های قیمت‌گذاری رزرو و نقش فزاینده بازیکنان نهادی را برجسته می‌کند و اعتماد به قابلیت دوام طولانی‌مدت بیت کوین را تقویت می‌کند.

نظر شما در مورد انتقال بیت کوین دولت آلمان از زمان نقل و انتقالات دیروز چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره دولت آلمان 220.7 میلیون دلار بیت کوین می‌فروشد و 1.3 میلیارد دلار ذخیره دارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.