پس از آن که تیراندازی به ترامپ شانس انتخاب مجدد او را افزایش داد، قیمت بیت کوین به 60,000 دلار رسید

پس از آن که تیراندازی به ترامپ شانس انتخاب مجدد را افزایش داد، قیمت بیت کوین به 60,000 دلار رسید
آنچه در این مقاله میخوانید

پس از واکنش دفاعی دونالد ترامپ (Donald Trump) به تلاشی برای ترور خود، قیمت بیت کوین (Bitcoin) از مرز ۶۰,۰۰۰ دلار عبور کرد و این واکنش‌ها باعث گمانه‌زنی‌هایی شد که شانس او برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است.

رئیس‌جمهور سابق، که خود را طرفدار رمزارزها معرفی کرده است، گفت که پس از شلیک گلوله در گردهمایی سیاسی‌اش در پنسیلوانیا روز شنبه، در گوش راستش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. کمپین او اعلام کرد که پس از این حادثه، حال او “خوب” است و منتظر رفتن به کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان (Republican National Convention) است که از دوشنبه در میلواکی آغاز می‌شود.

بر اساس داده‌های PredictIt، پس از حوادث امروز، شانس دونالد ترامپ (Donald Trump) برای انتخاب شدن مجدد به عنوان رئیس‌جمهور افزایش یافته است. تصاویر حالت دفاعی ترامپ — با مشت بالا رفته و گوش راست خونین و پرچم آمریکا که در پس‌زمینه در حال اهتزاز است — پس از حمله در رسانه‌های اجتماعی و تلویزیون به سرعت منتشر شده است.

Trump-Terror

رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) اظهار داشت که خوشحال است که ترامپ در امان است و استفاده از خشونت را محکوم کرد.

بازارها احتمالاً با نوسانات بیشتری واکنش نشان خواهند داد و ممکن است معاملات مشابهی که در ماه گذشته پس از مناظره‌ای که به نفع ترامپ پیش رفت، انجام شد، تکرار کنند. در آن مورد، دلار آمریکا تقویت شد و بازدهی اوراق خزانه‌داری افزایش یافت.

قیمت بیت‌ کوین (Bitcoin) تا 2.7 درصد افزایش یافت و در ساعت 1:05 بامداد به وقت نیویورک، به 60,160.71 دلار رسید. این رمز ارز پرمعامله در روزهای اخیر به دلیل خوش‌بینی به ETF‌های غول‌هایی مانند بلک‌راک (BlackRock Inc.) و Fidelity Investments تثبیت شده بود، چون این ETF‌ها نوعی تقاضای پایدار را ارائه می‌دهند که می‌تواند نوسانات قیمت را کاهش دهد.

دیدگاه خود را درباره پس از آن که تیراندازی به ترامپ شانس انتخاب مجدد او را افزایش داد، قیمت بیت کوین به 60,000 دلار رسید بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.