گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 20 جولای 2024

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 20 جولای 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

معاملات در بازارهای آمریکا بدون واکنش به پیامدهای قطعی گسترده IT که امروز کسب‌وکارها را گرفتار کرده بود، بدون تغییر آغاز شدند. با این حال، با پایان یک هفته پر تلاطم، سرمایه‌گذاران آمریکایی بر روی فصل نتایج درآمدی فناوری تمرکز دارند که باعث درخواست‌هایی برای تثبیت اخیر سهام شده است.

همچنان که فعالان بازارها گمانه‌زنی‌های خود را برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر افزایش داده‌اند، که به طور سنتی برای دارایی‌های پرریسک مثبت است، همه نگاه‌ها به فدرال رزرو خواهد بود.

ما معتقدیم که بازارها به ضعف آمریکا گرایش دارند و هر نشانه‌ای از تورم پایین‌تر یا داده‌های ضعیف‌تر مربوط به اشتغال می‌تواند سرمایه‌گذاران را به گمانه‌زنی بیشتر در مورد نرخ‌های بهره کمتر وادار کند.

شاخص دلار به طور کلی بدون تغییر باقی ماند و بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا از 4.2 درصد به 4.23 درصد بازگشت.

فلزات پایه امروز به روند نزولی خود ادامه دادند. با این حال، به نظر می‌رسد که مومنتوم نزولی کند شده است چون فعالان بازارها در حال آزمودن سطوح حمایتی جدید هستند.

به طور خاص، مس سطح حمایت در ۹,۳۰۰ دلار در هر تن را آزمود و با قیمت ۹,۳۱۰ دلار در هر تن بسته شد که همسو با کمترین قیمت دیروز است.

قیمت آلومینیوم پایین‌تر بود و برای پنجمین روز متوالی به ۲,۳۵۱.۵۰ دلار در هر تن سقوط کرد. قیمت سرب و روی نیز پایین‌تر بودند.

بهای قلع در آغاز معاملات کاهش چشمگیری داشت؛ با این حال، قیمت‌ها به پایین‌تر از سطح ۳۱,۰۰۰ دلار در هر تن کاهش نیافتند و قیمت این فلز به ۳۱,۰۵۰ دلار در هر تن بازگشت.

بهای نفت نوسان اندکی داشت. با وجود پتانسیل برای حرکت به سمت دارایی‌های با کیفیت، همچنان که فعالان بازارها روند صعودی این هفته را زیر سئوال بردند، بهای فلزات گرانبها امروز کاهش یافتند، که باعث تضعیف قیمت طلا و نقره به ترتیب به ۲,۴۰۰ دلار در هر اونس و ۲۹.۲۰ دلار در هر اونس شد.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 20 جولای 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.