پلی مارکت جاش شاپیرو و روی کوپر را به عنوان نامزدهای کامالا هریس معرفی می‌کند

پلی مارکت جاش شاپیرو و روی کوپر را به عنوان نامزدهای کامالا هریس معرفی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

بر اساس آخرین داده‌های بازار پیش‌بینی پلی مارکت (Polymarket)، روی کوپر (Roy Cooper)، هفتاد و پنجمین فرماندار کارولینای شمالی، و جاش شاپیرو (Josh Shapiro)، چهل و هشتمین فرماندار پنسیلوانیا، در حال حاضر به عنوان نامزدهای معاونت ریاست جمهوری برای کامالا هریس (Kamala Harris) پیشتاز هستند، البته در صورتی که او به عنوان نامزد دموکرات‌ها در کنوانسیون آینده انتخاب شود. هم کوپر و هم شاپیرو تقریباً شانس‌های یکسانی دارند و شاپیرو پیشتاز است.

جاش شاپیرو در پیش‌بینی پلی مارکت برای انتخاب معاون ریاست جمهوری هریس پیشتاز است

تا ساعت 12 ظهر به وقت شرق آمریکا در روز دوشنبه، 22 جولای 2024 (1 مرداد 1403)، پلی مارکت نشان می‌دهد که فرمانداران پنسیلوانیا و کارولینای شمالی، بالاترین شانس‌ها را برای انتخاب به عنوان معاون ریاست جمهوری احتمالی کامالا هریس (Kamala Harris) دارند. در زمان نگارش این خبر، شاپیرو (Josh Shapiro) در صدر فهرست 21 نامزد متنوع پلی مارکت قرار دارد که ارزش آن در حال حاضر 11 میلیون دلار است. شانس شاپیرو 29 درصد است، در حالی که کوپر (Roy Cooper) با 26 درصد او را دنبال می‌کند.

گمانه‌زنی پلی مارکت در ساعت 12 شب به وقت شرقی در 22 جولای 2024
گمانه‌زنی پلی مارکت در ساعت 12 شب به وقت شرقی در 22 جولای 2024

به دنبال این دو نفر پیشتاز، اندی بشیر (Andy Beshear)، شصت و سومین فرماندار کنتاکی، با 15 درصد احتمال تبدیل شدن به معاون ریاست جمهوری احتمالی هریس (Kamala Harris) قرار دارد. مارک کلی (Mark Kelly)، سناتور دموکرات از آریزونا، نیز 15 درصد احتمال دارد انتخاب شود. پیت بودجج (Pete Buttigieg)، نوزدهمین وزیر حمل و نقل ایالات متحده، 6 درصد شانس دارد. هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) بانوی اول سابق و چهلمین فرماندار کالیفرنیا، و گاوین نیوسام (Gavin Newsom)، هر دو 4 درصد شانس دارند.

پلی مارکت (Polymarket) تخمین می‌زند که نماینده دموکرات سابق اوهایو، تیم رایان (Tim Ryan)، 3 درصد شانس دارد. بانوی اول سابق، میشل اوباما (Michelle Obama)، نیز 3 درصد شانس دارد و با سرمایه‌گذار و مجری برنامه Shark Tank، مارک کوبان (Mark Cuban)، این شانس را به اشتراک می‌گذارد. چهل و نهمین فرماندار میشیگان، گرچن ویتمر (Gretchen Whitmer)، نیز 3 درصد شانس دارد. بر اساس گزارش پلی مارکت، کامالا هریس 83 درصد شانس دارد که نامزد دموکرات‌ها شود. او برای کمپین انتخاباتی ثبت نام کرده و در صفحه X خود با عنوان “هریس برای ریاست جمهوری” و شعار “بیایید پیروز شویم” فعالیت می‌کند.

هریس در 21 جولای (31 تیر) نوشت: “به نمایندگی از مردم آمریکا، از جو بایدن (Joe Biden) برای رهبری فوق‌العاده‌اش به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده و دهه‌ها خدمتش به کشورمان تشکر می‌کنم.” معاون رئیس‌جمهور فعلی افزود: “من مفتخرم که از حمایت رئیس‌جمهور برخوردار هستم و قصد دارم این نامزدی را کسب کرده و پیروز شوم.”

نظر شما در مورد گزینه‌های احتمالی معاون رئیس‌جمهور که پلی‌ مارکت در مورد آن‌ها گمانه‌زنی می‌کند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پلی مارکت جاش شاپیرو و روی کوپر را به عنوان نامزدهای کامالا هریس معرفی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.