گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 24 جولای 2024

گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 24 جولای 2024
آنچه در این مقاله میخوانید

امروز سهام ایالات متحده نوساناتی داشتند. داده‌های اقتصادی منتشر شده امروز نشان داد که فروش خانه‌های موجود کمتر از انتظارات بوده و در مقایسه با 4.11 میلیون ثبت شده در ماه قبل، به 3.89 میلیون در ماه ژوئن کاهش یافته است چون دوره طولانی مدت نرخ‌های بهره بالا بسیاری از خریداران بالقوه را دلسرد کرده است.

شاخص دلار به 104.5 افزایش یافت، در حالی که بازدهی 10 ساله خزانه‌داری ایالات متحده عمدتاً بدون تغییر در 4.23 درصد باقی ماند.

در اروپا، شاخص اعتماد مصرف‌کننده در ماه جولای بهبود یافت و با افزایش 1 واحد درصد به 13.0- رسید که بالاترین سطح از ابتدای سال 2022 است. فردا، شاخص‌های مدیران خرید (PMI) Global S&P تصویری واضح‌تر از فعالیت بخش خصوصی در اقتصادهای بزرگ در ماه جولای ارائه خواهند داد.

تحلیل روزانه بازار فلزات پایه و فلزات گرانبها

امروز فلزات پایه به کاهش قیمت خود ادامه دادند اما نشانه‌هایی از کاهش سرعت روند نزولی را نشان دادند. به طور خاص، آلومینیوم سطح حمایت در 2,300 دلار در هر تن را حفظ کرد، در حالی که مس با تردید به سطح 9000 دلار در هر تن نزدیک می‌شود.

به همین ترتیب، قیمت نیکل به زیر سطح 16,000 دلار در هر تن رسید. سرب و روی در حال آزمایش سطوح پایین جدیدی هستند و به سطوح حمایت خود در 2000 دلار در هر تن و 2,700 دلار در هر تن نزدیک می‌شوند.

همچنان که هر فلز سطح حمایت خود را تجربه می‌کند تا به تعیین روایت آینده قیمت کمک کند، انتظار داریم که بازار فلزات پایه به کاهش خود ادامه دهد. اگر فعالان بازارها این سطوح را تأیید کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت‌ها قبل از آغاز بهبودی با نوسان اندکی تغییر کنند.

قیمت طلا کمی بازگشت کرد و سطح حمایت در 2,400 دلار در هر اونس را تثبیت کرد، در حالی که قیمت نقره کمی کاهش یافت و سطح 28.7 دلار در هر اونس را آزمایش کرد و سپس به 29 دلار در هر اونس بازگشت.

بهای نفت نیز یک روز دیگر کاهش یافت و نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) و برنت (Brent) به ترتیب با قیمت 77 دلار در هر بشکه و 81.2 دلار در هر بشکه معامله شدند.

دیدگاه خود را درباره گزارش روزانه قیمت فلزات پایه، 24 جولای 2024 بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.