رابرت کیوساکی رسیدن قیمت بیت کوین به 105,000 دلار و طلا به 3,300 دلار در صورت پیروزی ترامپ را پیش‌بینی کرد

رابرت کیوساکی رسیدن قیمت بیت کوین به 105,000 دلار و طلا به 3,300 دلار در صورت پیروزی ترامپ را پیش‌بینی کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)،  پیش‌بینی می‌کند که اگر دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده مجدداً انتخاب شود، دلار ضعیف خواهد شد و منجر به افزایش قیمت طلا، نقره، بیت ‌کوین و سایر دارایی‌ها خواهد شد. او پیش‌بینی می‌کند که قیمت طلا از 2,400 دلار به 3,300 دلار در هر اونس، نقره از 29 دلار به 79 دلار در هر اونس و بیت کوین از 67,400 دلار به 105,000 دلار در هر کوین تا آگوست 2025 افزایش خواهد یافت.

رابرت کیوساکی افزایش قیمت دارایی‌ها با احتمال انتخاب مجدد ترامپ را پیش‌بینی می‌کند

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر بی‌پول” (Rich Dad Poor Dad)، روز سه‌شنبه در پلتفرم اجتماعی X پیش‌بینی‌های خود را در مورد تأثیر احتمالی انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و کاندیدای ریاست‌جمهوری، بر دارایی‌های مختلف به اشتراک گذاشت. پدر پولدار پدر بی پول کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (New York Times) قرار دارد. این کتاب به بیشتر از 51 زبان ترجمه شده و بیش از 32 میلیون نسخه از آن در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

این نویسنده مشهور در ابتدا گفت: “چرا زمانی که ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، قیمت طلا، نقره و بیت کوین افزایش خواهد یافت؟ ترامپ یک دلار ضعیف‌تر می‌خواهد تا آمریکا بیشتر از آن که وارد کند، صادر کند. با یک دلار ضعیف‌تر، مشاغل بازخواهند گشت و قیمت دارایی‌ها افزایش خواهد یافت.” او همچنین اعلام کرد که ترامپ برنامه‌های گسترده‌ای برای حفاری نفت دارد که قیمت نفت را کاهش خواهد داد.

کیوساکی تأکید کرد:  “یک دلار ضعیف‌تر صادرات را افزایش خواهد داد، فرصت‌های شغلی ایجاد خواهد کرد، کارخانه‌های جدیدی باز خواهد کرد و باعث افزایش قیمت طلا، نقره، بیت‌ کوین، سهام و املاک و مستغلات خواهد شد,” و افزود:

“من پیش‌بینی می‌کنم که قیمت طلا از 2,400 دلار در هر اونس به 3,300 دلار برسد؛ نقره از 29 دلار در هر اونس به 79 دلار برسد؛ و بیت ‌کوین از 67,400 دلار به ازای هر کوین به 105,000 دلار تا آگوست 2025 افزایش یابد.”

در تضاد با سیاست نفتی ترامپ، کیوساکی از رئیس‌جمهور جو بایدن (Joe Biden) انتقاد کرد و گفت: “بایدن دقیقاً عکس عمل کرد. اولین اقدام او مخالفت با اجرای پروژه خط لوله کی‌استون XL (Keystone XL) بود. وقتی بایدن با پروژه اجرای خط لوله کی‌استون مخالفت کرد، قیمت نفت از 30 دلار در هر بشکه به 130 دلار در هر بشکه رسید.” او ادامه داد: “قیمت بالای نفت باعث تورم عظیمی شد که فقرا و طبقه متوسط را نابود کرد. سپس بایدن مجبور شد به ذخایر نفتی آمریکا متوسل شود چون آمریکا به اندازه کافی نفت نداشت.”

کیوساکی چندین پیش‌بینی درباره قیمت طلا، نقره و بیت ‌کوین انجام داده است. اوایل این ماه، او پیش‌بینی کرد که یک سقوط اقتصادی قریب‌الوقوع به دنبال یک بازار گاوی بزرگ خواهد آمد، که در آن قیمت بیت ‌کوین ممکن است به 10 میلیون دلار به ازای هر کوین، طلا به 15,000 دلار در هر اونس و نقره به 110 دلار در هر اونس برسد. او معتقد است این چرخه به دلیل کاهش اعتماد به ارزهای فیات و روندهای تاریخی اجتناب‌ناپذیر است. کیوساکی اغلب به مردم توصیه می‌کند که از دلار آمریکا که او آن را “پول جعلی” می‌نامد، دوری کنند و قبل از افزایش قیمت بیت کوین در آن سرمایه‌گذاری کنند.

نظر شما در مورد پیش‌بینی‌های رابرت کیوساکی، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره رابرت کیوساکی رسیدن قیمت بیت کوین به 105,000 دلار و طلا به 3,300 دلار در صورت پیروزی ترامپ را پیش‌بینی کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.