مدیر عامل تلگرام پذیرش انبوه بلاک چین را در سال جاری پیش‌بینی می‌کند

مدیر عامل تلگرام پذیرش انبوه بلاک چین را در سال جاری پیش‌بینی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیرعامل تلگرام (Telegram)، پیش‌بینی می‌کند که سال 2024 سال پذیرش گسترده بلاک چین (Blockchain) خواهد بود. او از ویژگی‌های جدیدی همچون فروشگاه مینی اپلیکیشن‌ها، مرورگر درون‌اپلیکیشنی برای وب 3 (Web3) و ابتکاراتی برای مقابله با کلاهبرداری‌های رمزارزی خبر داد. پایگاه کاربران تلگرام به 950 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده و انتظار می‌رود به زودی به یک میلیارد برسد.

مدیرعامل تلگرام سال 2024 را سال پذیرش گسترده بلاک چین پیش‌بینی می‌کند

پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیرعامل تلگرام (Telegram)، یک سرویس پیام‌رسان رمزنگاری شده و چند پلتفرمی، پیش‌بینی می‌کند که سال 2024 سال محوری برای پذیرش بلاکچین (Blockchain) خواهد بود. وی در کانال تلگرام خود هفته گذشته اعلام کرد: “سال 2024 به عنوان سالی در تاریخ ثبت خواهد شد که صدها میلیون نفر با بلاکچین آشنا شدند. ما افتخار می‌کنیم که تلگرام در مرکز این تحول اجتماعی قرار دارد.”

دوروف توضیح داد: “برای ادامه دادن به این حرکت، این ماه یک فروشگاه مینی اپلیکیشن و یک مرورگر درون‌اپلیکیشنی با پشتیبانی از صفحات وب 3 (Web3) را معرفی خواهیم کرد.”

او افزود: “ما همچنین تلاش‌های خود را برای مبارزه با کلاهبردارانی که قصد دارند تازه‌واردان به دنیای رمزارزها را فریب دهند، افزایش خواهیم داد. به زودی، تلگرام ماه ثبت‌نام و کشور اصلی حساب‌های عمومی (مشابه اینستاگرام) را نمایش خواهد داد. همچنین به سازمان‌ها اجازه خواهیم داد تا از مینی اپلیکیشن‌های خود برای صدور برچسب برای کانال‌ها استفاده کنند و بازار غیرمتمرکز برای تأیید شخص ثالث ایجاد کنیم.”

پاول دوروف (Pavel Durov) در نوامبر سال 2022 اعلام کرد که تلگرام (Telegram) قصد دارد ابزارهای غیرمتمرکز شامل کیف‌پول‌های غیر حضانتی و صرافی‌های غیرمتمرکز را توسعه دهد تا معاملات ارزهای رمزنگاری شده را به صورت امن برای میلیون‌ها نفر تسهیل کند. او تاکید کرد که با پیشرفت‌هایی مانند شبکه باز (The Open Network – TON)، صنعت بلاک چین می‌تواند ماموریت خود را برای توانمندسازی افراد و حذف نیاز به واسطه‌های متمرکز به انجام برساند.

دوروف روز دوشنبه در کانال خود اعلام کرد که تلگرام به دستاوردی شگرف دست یافته و تعداد کاربران فعال ماهانه این پلتفرم به 950 میلیون نفر رسیده است، که این یک افزایش قابل توجه نسبت به 900 میلیون کاربر در بهار امسال است. او تاکید کرد که تعداد کاربران در مسیر عبور از مرز یک میلیارد کاربر قرار دارد.

نظر شما در مورد ابتکارات جدید تلگرام چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مدیر عامل تلگرام پذیرش انبوه بلاک چین را در سال جاری پیش‌بینی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.