همستر کامبت وایت پیپر را منتشر کرده و 60 درصد از ایردراپ آینده را به توزیع جامعه اختصاص می‌دهد

همستر کامبت وایت پیپر را منتشر کرده و 60 درصد از ایردراپ آینده را به توزیع جامعه اختصاص می‌دهد
آنچه در این مقاله میخوانید

همستر کامبت (Hamster Kombat)، بازی محبوب tap-to-earn که بر روی شبکه TON ساخته شده است، اعلام کرده است که وایت پیپر (Whitepaper) و نقشه راه توسعه به‌روزرسانی شده خود را منتشر کرده است. این پروژه از طریق رسانه‌های اجتماعی فاش کرد که به دلیل مشارکت بازیکنان در موفقیت آن، ۶۰ درصد از ایردراپ آینده خود را برای توزیع در جامعه اختصاص داده است.

به‌روزرسانی نقشه راه همستر کامبت، تخصیص توزیع جامعه را در وایت پیپر جدید فاش می‌کند

همستر کامبت، یک بازی tap-to-earn که بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن دارد، وایت پیپر جدیدی را منتشر کرده و به‌روزرسانی‌هایی در نقشه راه پروژه ارائه داده است. این بازی که بازیکنان را در نقش مدیر عامل یک صرافی ناشناس ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد، پایان فصل اول خود را اعلام کرده و اظهار داشته که به زودی توکنومیک‌های مربوط به توزیع فصل دوم را اعلام خواهد کرد.

در مورد اعداد به‌روزرسانی شده توزیع، همستر کامبت اعلام کرد که به دلیل اهمیت اقدامات بازیکنان در محبوبیت بازی، تصمیم گرفته است تعداد توکن‌های به زودی منتشر شده برای توزیع در جامعه را افزایش دهد. اوپراتور این بازی اعلام کرد:

“ما به شدت معتقدیم که هر بازیکن در موفقیت مشترک ما سهیم است. به منظور انعکاس این امر، ۶۰ درصد از کل عرضه توکن‌ها را برای توزیع در جامعه اختصاص داده‌ایم.”

این پروژه همچنین جامعه را در جریان وضعیت ایردراپ آینده قرار داد و اعلام کرد که هنوز تاریخ مشخصی برای اجرای آن تعیین نشده و توضیح داد که این یک “اقدام فنی پیچیده و بی‌سابقه در دنیای بلاک چین” است. این پروژه تأکید کرد: “به یک دلیل ساده، ما تاریخ‌های مشخصی تعیین نمی‌کنیم: پیش‌بینی زمان دقیق اجرای این راه‌حل غیرممکن است.” با این حال، توکن در صرافی‌هایی که بازارهای پیش‌انتشار ارائه می‌دهند، در حال معامله است.

با این حال، همستر کامبت اعلام کرد که با اکوسیستم TON همکاری می‌کند تا “یک ایردراپ روان و بی‌دردسر برای همه کاربران” را تضمین کند.

دولت‌های زیادی انتقادات شدیدی به همستر کامبت و تأثیرات آن بر جمعیت داشته‌اند. آناتولی آکساکوف (Anatoly Aksakov)، رهبر کمیته بازار مالی دومای دولتی روسیه، خواستار پایان دادن به این بازی به دلیل سوءاستفاده‌ای که بر شهروندان روسیه اعمال می‌کند، شده است.

در مقابل، پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیر عامل تلگرام، از این پروژه تقدیر کرده و اعلام کرده است که این پروژه “مزایای بلاکچین را به صدها میلیون نفر ارائه خواهد کرد.”

نظر شما در مورد ارقام مربوط به تخصیص توزیع جامعه به روز شده همستر کامبت چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره همستر کامبت وایت پیپر را منتشر کرده و 60 درصد از ایردراپ آینده را به توزیع جامعه اختصاص می‌دهد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.