قیمت بیت کوین و اتر به پایین‌ترین سطح در چند ماه گذشته سقوط کرد

قیمت بیت کوین و اتر به پایین‌ترین سطح در چند ماه گذشته سقوط کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

همچنان که نگرانی‌ها از احتمال رکود اقتصادی در ایالات متحده پس از داده‌های ضعیف مالی، بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش تقاضا برای دارایی‌های امن شده است، قیمت بیت ‌کوین و اتر در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود در چندین ماه گذشته رسیدند.

پس از تایید یک صندوق قابل معامله در بورس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که قیمت‌های نقدی بیت‌کوین و اتر را دنبال می‌کند، بازارهای کریپتو امسال تقویت شده‌اند.

اما اخیراً ارزش بیت ‌کوین همراه با سایر دارایی‌ها از جمله سهام جهانی در یک فروش گسترده سقوط کرده است، چون سرمایه‌گذاران نگران هستند که یک رکود اقتصادی در ایالات متحده در راه باشد و همچنین نگرانی‌های ژئوپلیتیکی نیز تاثیرگذار بوده‌اند. ارزش این ارز دیجیتال حدود 20 درصد نسبت به بالاترین سطح خود در مارس 2024 کاهش یافته است.

تونی سایکمور (Tony Sycamore)، تحلیلگر بازار در IG  گفت:

“لازم است به یاد داشته باشیم که بیت ‌کوین و کریپتو به طور کلی دارایی‌های پرریسک هستند و در نقطه‌ انتهایی طیف ریسک قرار دارند.”

قیمت بیت ‌کوین به 53,091 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از اواخر ماه فوریه است و آخرین بار در 54,112 دلار معامله شد، در حالی که ارزش اتر به پایین‌ترین سطح خود از اواسط ماه ژانویه رسید و آخرین بار 16 درصد کاهش یافت و به 2,300 دلار رسید.

سایکمور گفت که بیت ‌کوین در حال آزمایش حمایت از کانال روند در محدوده 54,000 دلار/ 53,000 دلار است و باید این سطح را حفظ کند تا «از کاهش بیشتر به سمت 48,000 دلار جلوگیری کند».

دیدگاه خود را درباره قیمت بیت کوین و اتر به پایین‌ترین سطح در چند ماه گذشته سقوط کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.