امضای تفاهم نامه بورس اوراق بهادار نایروبی و شرکت Valour برای فعال کردن تجارت ETP دارایی‌های دیجیتال در آفریقا

امضای تفاهم نامه بورس اوراق بهادار نایروبی و شرکت Valour برای فعال کردن تجارت ETP دارایی‌های دیجیتال در آفریقا
آنچه در این مقاله میخوانید

Valour Inc. یک تفاهم‌نامه همکاری با بورس اوراق بهادار نایروبی (Nairobi Securities Exchange یا NSE) و Sovfi Inc. امضا کرده است تا صدور و معامله محصولات قابل معامله در بورس مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال در آفریقا را تسهیل کند. بورس نایروبی امیدوار است که این همکاری منجر به بهبود محصولات ارائه‌شده و جذب گسترده‌تر سرمایه‌گذاران شود.

ارائه جواز به محصولات ETP والور به بورس اوراق بهادار نایروبی

Valour Inc.، یک شرکت صادرکننده محصولات قابل معامله در بورس (ETPs) که دسترسی به دارایی‌های دیجیتال را ساده می‌کند، تفاهم‌نامه‌ای (MOU) با بورس اوراق بهادار نایروبی (Nairobi Securities Exchange یا NSE) و Sovfi Inc. امضا کرده است تا فرآیند ایجاد، صدور و معامله محصولات ETP مبتنی بر دارایی‌های دیجیتال در آفریقا را تسهیل کند. این همکاری منجر به استقرار محصولات مالی توسعه‌یافته توسط Valour و Sovfi و همچنین توسعه زیرساخت‌های بازار خواهد شد.

طبق بیانیه‌ای که در تاریخ ۶ آگوست (۱۶ مرداد 1403) منتشر شد، همکاری بورس اوراق بهادار نایروبی با این دو شرکت به بهبود دسترسی بازار به سرمایه جهانی از طریق امور مالی توکنیزه‌شده و دارایی‌های واقعی کمک خواهد کرد. بر اساس بیانیه آنها، بورس اوراق بهادار نایروبی امیدوار است که این همکاری منجر به بهبود محصولات ارائه‌شده و جذب گسترده‌تر سرمایه‌گذاران شود. این امر به نوبه خود، وضعیت بورس اوراق بهادار کنیا را به عنوان یکی از پیشروترین بورس‌های آفریقا تقویت می‌کند.

فرانک موئیتی (Frank Mwiti)، مدیرعامل بورس اوراق بهادار نایروبی (NSE)، در مورد همکاری سازمانش با Valour Inc. و Sovfi Inc. گفت:

“ما از آغاز این همکاری پیشگامانه بسیار خوشحالیم. این همکاری کاملاً با چشم‌انداز ما برای تبدیل بورس اوراق بهادار نایروبی به یک مرکز مالی پیشرو در آفریقا همخوانی دارد. ارائه مجوز به محصولات ETP والور به بورس اوراق بهادار نایروبی به طور قابل توجهی محصولات ارائه‌شده ما را بهبود خواهد بخشید. با تسهیل فرآیند ایجاد، صدور و معامله ETPهای دارایی‌های دیجیتال، ما راه‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاران محلی و بین‌المللی باز می‌کنیم.”

در همین حال، برای Valour Inc.، یکی از شرکت‌های تابعه Defi Technologies Inc.، انتظار می‌رود که این همکاری دامنه دسترسی این شرکت را گسترش دهد و به این ترتیب نقدینگی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شرکت تابعه را بهبود بخشد.

اولیویه روسی نیوتون (Olivier Roussy Newton)، مدیرعامل Defi Technologies، گفت که این تفاهم‌نامه (MOU) گامی مهم در تلاش Valour برای گسترش دسترسی به محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال است. یوهان واتنستروم (Johan Wattenström)، یکی از مدیران Sovfi، از این تفاهم‌نامه استقبال کرد و گفت که این تفاهم‌نامه “پتانسیل تسریع در پذیرش محصولات مالی را دارد و می‌تواند باعث رشد و نوآوری در سراسر قاره آفریقا و فراتر از آن شود.”

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره امضای تفاهم نامه بورس اوراق بهادار نایروبی و شرکت Valour برای فعال کردن تجارت ETP دارایی‌های دیجیتال در آفریقا بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.