“تنظیم مجدد مقررات رمزارزها” توسط کامالا هریس در دستور کار دموکرات‌ها قرار ندارد

"تنظیم مجدد مقررات رمزارزها" توسط کامالا هریس در دستور کار دموکرات‌ها قرار ندارد
آنچه در این مقاله میخوانید

در حالی که پلتفرم جمهوری‌خواهان به مسئله ارزهای دیجیتال و بیت‌ کوین پرداخته است، پلتفرم جدید حزب دموکرات در این مورد سکوت کرده است. علاوه بر این، شایعاتی مطرح شده است که کمپین کامالا هریس (Kamala Harris) ممکن است به دنبال انتخاب گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کنونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برای نقش وزیر خزانه‌داری باشد.

پلتفرم جدید دموکرات‌ها از مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال چشم‌پوشی می‌کند؛ شایعات در مورد گنسلر افزایش یافته است

حداقل بر اساس پلتفرم رسمی حزب دموکرات برای کنوانسیون ملی دموکرات‌ها (DNC)، به نظر می‌رسد که شایعه‌ «تنظیم مجدد مقررات رمزارزها» توسط کامالا هریس (Kamala Harris) ظاهراً از برنامه کنار گذاشته شده است. این سند هیچ اشاره‌ای به فناوری بلاک ‌چین، بیت‌ کوین، اتریوم، دارایی‌های دیجیتال یا هر چیزی مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال نکرده است. در عوض، بیشتر به «صندوق نوآوری مسکن» و تغییرات اقلیمی پرداخته است.

این پلتفرم به هوش مصنوعی (AI) نیز اشاره می‌کند و ضمن اذعان به «پتانسیل فوق‌العاده» آن، بر خطرات آن تأکید کرده و هشدار می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند به «خطرات جدی» منجر شود. همچنین این پلتفرم اعلام می‌کند که هوش مصنوعی ممکن است برای «تقلید از صداها، انجام کلاهبرداری، نهادی‌سازی تبعیض و تضعیف دموکراسی» استفاده شود. علاوه بر این، گزارشی قابل‌تردید حاکی از آن است که اگر هریس به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده انتخاب شود، ممکن است گری گنسلر (Gary Gensler) را به عنوان وزیر خزانه‌داری منصوب کند.

گری گنسلر (Gary Gensler) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که تحت مدیریت وی قرار دارد، در صنعت رمزارزها محبوبیتی ندارند، چون این سازمان رگولاتوری رویکردی سخت‌گیرانه را در قبال اجرای قوانین در پیش گرفته است. بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحت مدیریت گنسلر، دولت بایدن، فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و وزارت خزانه‌داری، از جمله عملیات “Operation Choke Point 2.0″، بسیاری از کهنه‌کاران حوزه رمزارزها تردید دارند که هریس (Harris) موضع دموکرات‌ها در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

علاوه بر این، تردیدهایی درباره منبع خبر مربوط به گنسلر نیز وجود دارد، که از واشنگتن ریپورتر (Washington Reporter) منشأ گرفته است. دیوید موریس (David Morris)، روزنامه‌نگار، اظهار داشت: “پس از بررسی، متوجه شدم که ‘واشنگتن ریپورتر’ یک سازمان خبری واقعی نیست، بلکه توسط عوامل حزب جمهوری‌خواه اداره می‌شود. نویسنده این مطلب در حال حاضر ‘در حال رقابت برای کنگره’ است.” وی افزود: “این یک خبر نیست، بلکه یک حمله سیاسی است.” با وجود تردیدها درباره گزارش واشنگتن ریپورتر، شایعات مربوط به گنسلر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و موجی از نظرات و واکنش‌ها را به دنبال داشت.

نظر شما در مورد پلتفرم دموکرات‌ها که هیچ اشاره‌ای به رمزارزها ندارد، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره “تنظیم مجدد مقررات رمزارزها” توسط کامالا هریس در دستور کار دموکرات‌ها قرار ندارد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.