بیت کوین ماینر Iris Energy خروجی استخراج را 10 درصد افزایش داد

بیت کوین ماینر Iris Energy خروجی استخراج را 10 درصد افزایش داد
آنچه در این مقاله میخوانید

Iris Energy از افزایش ۱۰ درصدی تولید بیت‌ کوین در ماه آگوست ۲۰۲۴ خبر داده است که طی آن این شرکت موفق به استخراج ۲۴۵ بیت ‌کوین شد. این بهبود به دلیل افزایش کارایی عملیاتی و کاهش هزینه‌های برق، پس از انتقال شرکت به قیمت‌گذاری لحظه‌ای رخ داده است.

افزایش بهره‌وری استخراج بیت ‌کوین Iris Energy منجر به رشد تولید شد

در به‌روزرسانی ماه آگوست ۲۰۲۴سرمایه‌گذاران ، Iris Energy (نزدک: IREN) افزایش نرخ هش عملیاتی خود را به ۱۰.۹۴ پتاهش در ثانیه (PH/s) نسبت به ۹.۰۱ PH/s در ماه جولای اعلام کرد. این شرکت بهبود تولید را به استراتژی‌های بهینه‌سازی قیمت برق در سایت Childress نسبت داد که باعث شد هزینه برق به ازای هر بیت‌ کوین از ۶۱,۶۷۷ دلار در ماه گذشته به ۲۹,۹۵۸ دلار کاهش یابد.

Iris اعلام کرد که علیرغم افزایش سختی شبکه، این بهره‌وری عملیاتی به جبران هزینه‌های افزایشی کمک کرده و منجر به بهبود قابل‌توجهی در درآمد کل شده است. سختی استخراج بیت‌ کوین در ۲۸ آگوست ۲.۹۹ درصد افزایش یافت و فشار بیشتری را بر ماینرها در طول ماه آگوست ایجاد کرد، چون قیمت هش شبکه نیز کاهش یافت. با وجود قیمت پایین هش، درآمد استخراج Iris در ماه آگوست به حدود ۱۵ میلیون دلار رسید که نسبت به ۱۳.۶ میلیون دلار در ماه جولای افزایش داشته است.

با نگاهی به آینده، Iris اعلام کرد که این شرکت افزایش بیشتری در ظرفیت استخراج خود پیش‌بینی می‌کند و هدف آن دستیابی به نرخ هش نصب‌شده ۳۰ اگزاهش در ثانیه (EH/s) تا پایان سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ است. این شرکت همچنین انتظار دارد که بخش خدمات ابری هوش مصنوعی (AI) خود به‌طور قابل‌توجهی گسترش یابد، که این امر با استقرار ۸۱۶ کارت گرافیک Nvidia H100 پشتیبانی خواهد شد. با وجود این اعلامیه، ارزش سهام Iris در هفته گذشته کاهش یافته و طی پنج روز گذشته ۱۲.۷ درصد افت داشته است.

نظر شما در مورد آخرین به‌روزرسانی تولید بیت کوین Iris چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بیت کوین ماینر Iris Energy خروجی استخراج را 10 درصد افزایش داد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.