سقوط سهام اروپا در آستانه گزارش حقوق و دستمزد ایالات متحده

سقوط سهام اروپا در آستانه گزارش حقوق و دستمزد ایالات متحده
آنچه در این مقاله میخوانید

سهام اروپا برای پنجمین جلسه متوالی در روز جمعه سقوط کرد زیرا احتیاط پیش از انتشار داده‌های مهم مشاغل در ایالات متحده، آخرین گزارش بازار کار از این دست قبل از تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو در 18 سپتامبر بود.

شاخص پاناروپایی STOXX 600 تا ساعت 0711 به وقت گرینویچ 0.4 درصد کاهش یافت. این شاخص تا کنون در این هفته 3 درصد کاهش داشته است و قرار است زنجیره پیروزی‌های چهار هفته ای خود را قطع کند.

شاخص DAX آلمان 0.5 درصد کاهش داشت، پس از آن که داده‌ها نشان داد تولید صنعتی این کشور در ماه جولای 2.4 درصد کاهش یافته است، در حالی که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند 0.3 درصد کاهش داشته باشد.

سهام انرژی با کاهش 0.8 درصدی همراه با کاهش قیمت نفت در نزدیکی پایین‌ترین حد خود در 14 ماه گذشته، بیشترین کاهش را در بازارها داشتند.

همه نگاه‌ها به داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ساعت 1230 به وقت گرینویچ خواهد بود که انتظار می‌رود نشان دهد که اقتصاد آمریکا 160000 شغل در ماه آگوست ایجاد کرده است در حالی که یک ماه قبل 114000 شغل ایجاد شده بود. نرخ بیکاری از 4.3 درصد به 4.2 درصد کاهش یافته است.

داده‌های تجدید نظر شده تولید ناخالص داخلی منطقه یورو برای سه ماهه دوم در ساعت 09:00 GMT قرار دارد.

در میان سهام، ایرباس پس از اینکه تنظیم‌کننده ایمنی هوایی اروپا دستور بازرسی موتورهای جت‌های A350-1000 را به دنبال آتش سوزی موتور در پرواز Cathay Pacific در اوایل این هفته صادر کرد، 1 درصد کاهش یافت.

شرکت Elis SA فرانسه پس از گزارشی مبنی بر اینکه ارائه‌دهنده لوازم محل کار با Vestis، کسب‌وکار سابق اجاره لباس در Aramark، با پیشنهاد خرید، 10.5 درصد کاهش یافت.

دیدگاه خود را درباره سقوط سهام اروپا در آستانه گزارش حقوق و دستمزد ایالات متحده بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.