تاثیر کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بر بازارهای رمزارزها

تاثیر کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بر بازارهای رمزارزها
آنچه در این مقاله میخوانید

رئیس بخش مؤسسات بای‌بیت (Bybit) دیدگاه‌های خود را درباره تأثیرات احتمالی کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بر بازار ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که کاهش اخیر نرخ بهره می‌تواند احساسات بازار را بهبود بخشد و هر دو گروه سرمایه‌گذاران خرد و نهادی را تشویق کند تا با بررسی و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، سبد سرمایه‌گذاری خود را متنوع سازند.»

دیدگاه کریس آرولیه (Chris Aruliah) از Bybit درباره تأثیر کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بر بازار رمزارزها

کریس آرولیه (Chris Aruliah)، رئیس بخش مؤسسات بای ‌بیت (Bybit)، روز پنجشنبه درباره تأثیرات احتمالی کاهش نرخ بهره اخیر توسط فدرال رزرو بر بازار ارزهای دیجیتال اظهار نظر کرد. بای‌بیت یک پلتفرم صرافی ارزهای دیجیتال است که معاملات دارایی‌های دیجیتال را برای هر دو گروه سرمایه‌گذاران خرد و نهادی تسهیل می‌کند.

آرولیه به الگوی تاریخی کاهش نرخ بهره که منجر به افزایش جریان سرمایه از بانک‌ها به دارایی‌های پرریسک‌تر شده، اشاره کرد و گفت: «از گذشته، کاهش نرخ بهره اغلب باعث ورود سرمایه از بانک‌ها به بازار سهام شده است، چون به دلیل کاهش بازده سرمایه‌گذاری‌های سنتی، نرخ‌های بهره پایین‌تر، سرمایه‌گذاری بیشتری را به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر، از جمله ارزهای دیجیتال، سوق می‌دهد.»

با اشاره به این که کاهش نرخ بهره می‌تواند تأثیر مثبتی بر احساسات بازار داشته باشد و رویکرد سرمایه‌گذاری متنوع‌تری را تشویق کند، مدیر اجرایی بای‌بیت (Bybit) توضیح داد:

«ما پیش‌بینی می‌کنیم که کاهش اخیر نرخ بهره می‌تواند احساسات بازار را بهبود بخشد و هر دو گروه سرمایه‌گذاران خرد و نهادی را به متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری خود از طریق بررسی و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ترغیب کند.»

با این حال، او همچنین خاطرنشان کرد که مسائل گسترده‌تر اقتصادی، از جمله رکود جهانی و تنش‌های ژئوپولیتیکی، همچنان بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیر منفی می‌گذارد.

کریس آرولیه (Chris Aruliah) هشدار داد: «در حالی که کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره فدرال ممکن است به بازار ارزهای دیجیتال در کوتاه‌مدت رونق ببخشد، بسیار مهم است که نسبت به چالش‌های احتمالی ناشی از عدم قطعیت اقتصادی و نوسانات بازار هوشیار بمانیم.» او به سرمایه‌گذاران کریپتو توصیه کرد که در این شرایط پویای بازار، هوشیار و در جریان کار باقی بمانند.

آیا با رئیس موسسه بای پیت در مورد این که چگونه کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو می‌تواند بر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در شرایط اقتصادی فعلی تأثیر بگذارد، موافق هستید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تاثیر کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بر بازارهای رمزارزها بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.