تقلب بد است: همستر کامبت مکانیزم ضد تقلب را قبل از ایردراپ اعمال می‌کند

تقلب بد است: همستر کامبت مکانیزم ضد تقلب را قبل از ایردراپ اعمال می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کلیکی در تلگرام، یک مکانیزم ضد تقلب نامشخص را معرفی کرده است که کاربران را که سعی در سوءاستفاده از سیستم پاداش‌دهی دارند، مجازات می‌کند. تیم توسعه‌دهنده بر اهمیت «انجام دادن همه چیز به‌درستی» تأکید کرده و اعلام کرده است که این اقدامات برای حفاظت از اعضا و بازیکنانی است که مخصوصاً در آستانه ایردراپ آینده، از این تکنیک‌ها برای کسب برتری ناعادلانه استفاده نکرده‌اند.

همستر کامبت قوانین ضد تقلب را پیش از ایردراپ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) اعمال می‌کند

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat)، یکی از داغ‌ترین بازی‌های کلیکی که از طریق تلگرام توزیع می‌شود، به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید منتشر کرده است تا توزیع عادلانه توکن‌های HMSTR را پیش از ایردراپ آینده که قرار است در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) انجام شود، تضمین کند. تیم Hamster Kombat از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که استراتژی ضد تقلبی را معرفی کرده است که کاربرانی که برای سوءاستفاده از سیستم پاداش‌دهی اقدام می‌کنند، را مجازات خواهد کرد، اما هیچ جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشده است.

با این حال، برخی کاربران گمانه‌زنی کردند که این موضوع به استفاده از ربات‌های کلیکی و دیگر مکانیزم‌هایی مرتبط است که به کاربران اجازه می‌دهد امتیاز جمع‌آوری کنند بدون این که مستقیماً با دستگاهی که همستر کامبت (Hamster Kombat) روی آن نصب شده، تعامل داشته باشند. هیجان بالای بازی Hamster Kombat و تمایل به دریافت پاداش بیشتر از ایردراپ باعث شده که فروش دستگاه‌های ماساژور برقی، که مخصوصاً برای این منظور در روسیه تبلیغ می‌شوند، سه برابر شود.

کاربرانی که در تقلب دست داشته‌اند، قبلاً یک دستاورد با عنوان «تقلب بد است» دریافت کرده‌اند. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تأثیر این دستاورد بر توزیع نهایی توکن‌های HMSTR برای این کاربران فاش نشده است.

تیم Hamster Token در این خصوص توضیح داد:

“لازم است درباره اهمیت انجام دادن همه چیز به ‌درستی یادآور شویم. ما می‌خواهیم از بازیکنان سخت‌کوش و اعضای جامعه حمایت کنیم و به آن‌ها فرصت دهیم تا سهم عادلانه‌ای از ایردراپ دریافت کنند.”

علاوه بر این، تیم بازی از بازیکنان دعوت کرد تا «به‌طور منصفانه بازی کنند» و به آن‌ها یادآور شد که تقلب آن‌ها را به جایی نخواهد رساند. با این حال، بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به اجرای یک‌جانبه این استراتژی اعتراض کرده‌اند و برخی اظهار داشتند که بدون تقلب کردن برای کسب توکن بیشتر، این دستاورد را دریافت کرده‌اند.

نظر شما در مورد استراتژی ضد تقلب اخیر که توسط تیم همستر کامبت قبل از ایردراپ آتی اجرا شده است، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره تقلب بد است: همستر کامبت مکانیزم ضد تقلب را قبل از ایردراپ اعمال می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.