با نزدیک شدن به انتخابات، هریس از ترامپ جلوتر است

با نزدیک شدن به انتخابات، هریس از ترامپ جلوتر است
آنچه در این مقاله میخوانید

با تنها ۴۴ روز مانده به انتخابات ایالات متحده، بازار پیش‌بینی‌های مبتنی بر بلاک ‌چین پولی‌مارکت (Polymarket) نشان می‌دهد که معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس (Kamala Harris)، در شرط‌بندی مقابل رئیس‌جمهور پیشین، دونالد ترامپ (Donald Trump)، کمی جلوتر است. تا روز یکشنبه ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)، هریس ۵۲ درصد را در اختیار دارد، در حالی که ترامپ با ۴۷ درصد او را دنبال می‌کند.

در حالی که شمارش معکوس تا انتخابات ادامه دارد، هریس در نظرسنجی‌ها و بازارهای پیش‌بینی از ترامپ پیشی گرفته است

این آخر هفته، کامالا هریس (Kamala Harris)، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۴، در شانس‌های شرط‌بندی از رقیب جمهوری‌خواه خود، دونالد ترامپ (Donald Trump)، پیشی گرفته است. تا روز یکشنبه ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱ مهر ۱۴۰۳)، پولی‌مارکت (Polymarket) نشان می‌دهد که هریس با ۵۲ درصد پیشتاز است، در حالی که ترامپ با ۴۷ درصد عقب‌تر است. اگرچه ترامپ اخیراً با پیروزی در چند ایالت کلیدی، برتری داشت، اما با گذشت تنها ۴۴ روز تا انتخابات عمومی، ورق برگشته است.

بازارها و نظرسنجی ها

تا ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)، هریس در چهار ایالت از شش ایالت کلیدی چرخشی پیشتاز است و رأی ایالت‌های نوادا، پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان را در دست دارد. در همین حال، ترامپ نفوذ خود را در آریزونا و جورجیا حفظ کرده است. شرط‌بندان پولی‌مارکت تنها ۲۳ درصد احتمال می‌دهند که هریس رأی همه شش ایالت کلیدی را به دست آورد. یک شرط‌بندی دیگر در این پلتفرم، ۲۶ درصد احتمال می‌دهد که این دو نامزد پیش از روز انتخابات در یک مناظره دیگر شرکت کنند.

هریس همچنین در سایر بازارهای شرط‌بندی و پلتفرم‌های پیش‌بینی نیز پیشتاز است. در وب‌سایت predictit.org، هریس ۵۸ درصد شانس پیروزی را در اختیار دارد، در حالی که ترامپ با ۴۵ درصد عقب است. در betohio.com، احتمال ضریب هریس ۵۵.۶ درصد است، در حالی که ترامپ ۵۰ درصد دارد. در همین حال، covers.com به هریس ۵۸ درصد شانس پیروزی می‌دهد در حالی که شانس ترامپ را ۴۷.۶ درصد تخمین می‌زند.

در نظرسنجی‌ها نیز، کامالا هریس (Kamala Harris) پیشرفت‌هایی داشته است. بر اساس داده‌های سیلور بولتن (Silver Bulletin) تا ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور)، هریس دارای احتمال ضمنی ۵۱.۱ درصد است، در حالی که ترامپ با ۴۸.۶ درصد عقب‌تر است. نظرسنجی نیویورک تایمز (New York Times) پیش‌بینی می‌کند که هریس در کالج انتخاباتی با ۲۹۶ رأی در برابر ۲۴۱ رأی ترامپ پیروز شود. یک نظرسنجی عمومی از سی‌بی‌اس (CBS) نشان می‌دهد که هریس با ۵۲ درصد در مقابل ۴۸ درصد ترامپ پیشتاز است، و نظرسنجی ان‌بی‌سی (NBC) نیز هریس را با ۴۹ درصد جلوتر از ترامپ با ۴۴ درصد نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد آخرین شانس‌های شرط‌بندی و نظرسنجی برای انتخابات سال 2024 ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره با نزدیک شدن به انتخابات، هریس از ترامپ جلوتر است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.