Sygnum مجوز لیختن اشتاین را برای گسترش خدمات رمزارزها در اتحادیه اروپا تضمین می‌کند

Sygnum مجوز لیختن اشتاین را برای گسترش خدمات رمزارزها در اتحادیه اروپا تضمین می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

Sygnum یک گروه بانکی دارایی‌های دیجیتال سوئیسی، شعبه محلی خود را از طریق نهاد نظارتی مالی لیختن‌اشتاین ثبت کرده است. این اقدام به شرکت اجازه می‌دهد تا خدمات نظارتی را در اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا تحت چارچوب جدید MiCA  ارائه دهد. با برنامه‌هایی برای رشد بیشتر در آسیا، از جمله هنگ‌کنگ و سنگاپور، Sygnum به تقویت حضور جهانی خود از طریق شراکت‌های استراتژیک و دستاوردهای مالی چشمگیر ادامه می‌دهد.

Sygnum با مجوز رمزارزهای لیختن اشتاین دسترسی به اروپا را افزایش می‌دهد


گروه بانکی دارایی‌های دیجیتال سوئیسی Sygnum روز دوشنبه اعلام کرد که “با ثبت شعبه محلی خود در نهاد نظارتی مالی لیختن‌اشتاین (FMA) ، گام مهمی به سوی گسترش فعالیت‌های خود در اروپا برداشته است.” در این اعلامیه آمده است:

“این ثبت به Sygnum این امکان را می‌دهد تا خدمات دارایی‌های دیجیتال رگوله شده خود، از جمله کارگزاری، نگهداری و بانکداری B2B، را به بازار لیختن‌اشتاین ارائه دهد.”

در ادامه این اعلامیه آمده است: “با تثبیت این حضور در یک کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، Sygnum قادر است از قوانین هماهنگ این کشور با اتحادیه اروپا، از جمله مقررات جدید بازارهای دارایی‌های دیجیتال (MiCA) بهره‌برداری کند”.

این اقدام بخشی از استراتژی گسترده‌تر Sygnum برای گسترش در اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا است که انتظار می‌رود تا اوایل سال 2025 دسترسی کامل به 30 بازار تحت MiCA فراهم شود. این اقدام اهمیت بالایی دارد چون به Sygnum اجازه می‌دهد خدمات نظارتی خود را از طریق چارچوب قانونی هماهنگ لیختن‌اشتاین به بازار وسیع‌تری با اتحادیه اروپا ارائه دهد.

منطقه اقتصادی اروپا (EEA) یک منطقه اقتصادی است که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سه کشور—لیختن‌اشتاین، نروژ و ایسلند—است که قوانین و مقررات اتحادیه اروپا را رعایت می‌کنند، در حالی که استقلال خود را از عضویت مستقیم در اتحادیه حفظ می‌کنند. مارتین بورگر (Martin Burgherr)، مدیر ارشد مشتریان Sygnum، گفت که این اقدام نشانه‌ای حیاتی در گسترش خدمات بانک در این منطقه به ویژه با اجرایی شدن مقررات MiCA است. بورگر اظهار داشت:

“ما از اعلام گسترش Sygnum به لیختن‌اشتاین، کشوری که به خاطر رویکرد پیشرو خود در زمینه نوآوری‌های مالی و دارایی‌های دیجیتال شناخته شده است، هیجان‌زده هستیم.”

علاوه بر تمرکز بر اروپا، Sygnum همچنین به دنبال رشد در آسیا، از جمله گسترش به هنگ کنگ و توسعه بیشتر خدمات خود از طریق پلتفرم مستقر در سنگاپور است.

نظر شما در مورد گسترش استراتژیک Sygnum در سراسر اروپا و آسیا چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره Sygnum مجوز لیختن اشتاین را برای گسترش خدمات رمزارزها در اتحادیه اروپا تضمین می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.