34.6 درصد از سرمایه‌گذاران جوان در برزیل ارزهای دیجیتال را در سبد سرمایه خود نگه می‌دارند

34.6 درصد از سرمایه‌گذاران جوان در برزیل ارزهای دیجیتال را در سبد سرمایه خود نگه می‌دارند
آنچه در این مقاله میخوانید

یک نظرسنجی که توسط Rico، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری در برزیل، انجام شد، نشان داد که سرمایه‌گذاران جوان تمایل زیادی به ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار سرمایه‌گذاری دارند. بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۳۴.۶ درصد از کل سرمایه‌گذاران بین ۲۴ تا ۳۵ سال ارز دیجیتال را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشتند، که این ارزها را به چهارمین گزینه محبوب برای سرمایه‌گذاری پس از پس‌انداز، محصولات درآمد ثابت و سهام تبدیل کرده است.

سرمایه‌گذاران جوان در برزیل علاقه‌مندی ویژه‌ای به ارزهای دیجیتال دارند

سرمایه‌گذاران جوان در برزیل ارزهای دیجیتال را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای سرمایه‌گذاری خود نگه می‌دارند. این موضوع از طریق یک نظرسنجی که توسط Rico، یک پلتفرم خدمات سرمایه‌گذاری و مالی، سازماندهی شده بود، آشکار شد. هدف این نظرسنجی بررسی رفتار سرمایه‌گذاری این گروه خاص بود.

این نظرسنجی که ترجیحات سرمایه‌گذاری ۱۰۰۸ پاسخ‌دهنده بین ۲۴ تا ۳۵ سال را بررسی کرد، نشان داد که رمز ارزها چهارمین گزینه محبوب برای سرمایه‌گذاری در میان سرمایه‌گذاران برزیلی بودند. ۳۴.۶ درصد از پاسخ‌دهندگان ارز دیجیتال را در سبد سرمایه‌گذاری خود داشتند، که پس از پس‌انداز (۵۰ درصد)، محصولات درآمد ثابت (۴۱ درصد)، و سهام (۳۷.۲ درصد) قرار داشت. صندوق‌های سرمایه‌گذاری با ۳۳.۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

در حالی که Rico اعلام می‌کند که این نتایج را نمی‌توان به همه سرمایه‌گذاران جوان تعمیم داد، اما همچنان اطلاعاتی در مورد گزینه‌های محبوب این گروه ارائه می‌دهد.

آنتونیو سانچس (Antonio Sanches)، تحلیلگر تحقیقاتی Rico، توضیح داد که این تمایل نسبتاً کم به ارزهای دیجیتال، با وجود شفافیت بالای آن‌ها در بازار برزیل، به دلیل دسترسی آسان‌تر به گزینه‌های دیگر مانند پس‌انداز است که برای مدت طولانی در زندگی جوانان حضور داشته است. او اظهار داشت:

«این محصول مدت‌ها در زندگی برزیلی‌ها تثبیت شده است و در بانک‌ها محبوب است، جایی که سرمایه‌گذاران نیاز به داشتن حساب برای جابجایی روزانه پول دارند.»

این نظرسنجی همچنین افزایش نگران‌کننده‌ای در میزان شرط‌بندی‌ها در این گروه نشان داد و هشدار داد که به دلیل ریسک‌های ذاتی که در شرط‌بندی وجود دارد، این‌ها نمی‌توانند به عنوان سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند. سانچس تأکید کرد: «سرمایه‌گذاران باید مطالعه کنند و محصولات مالی را درک کنند. مهم است که آن‌ها از سودآوری، نقدینگی و ریسکی که این دسته از دارایی‌ها ارائه می‌دهد آگاه باشند، چیزی که در بازار شرط‌بندی وجود ندارد.»

نظر شما در مورد محبوبیت ارز دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران جوان برزیلی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره 34.6 درصد از سرمایه‌گذاران جوان در برزیل ارزهای دیجیتال را در سبد سرمایه خود نگه می‌دارند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.