پی پل قابلیت‌های رمزارزها را برای حساب‌های تجاری معرفی می‌کند

پی پل قابلیت‌های رمزارزها را برای حساب‌های تجاری معرفی می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

پی‌ پل (Paypal) ویژگی جدیدی را معرفی کرده که به تاجران ایالات متحده اجازه می‌دهد از حساب‌های تجاری خود به خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. اگرچه این ویژگی هنوز در نیویورک در دسترس نیست، اما این اقدام به تقاضای رو به افزایش صاحبان کسب‌وکارها پاسخ می‌دهد. پی‌ پل به طور پیوسته در حال گسترش فعالیت‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال، از جمله راه‌اندازی پی‌ پل یو‌اس‌دی (Paypal USD یا PYUSD) و یکپارچه‌سازی آن با بلاک‌چین سولانا (Solana) برای افزایش انعطاف‌پذیری در تراکنش‌ها، است.

پی‌ پل قابلیت‌های رمز ارزها را برای کسب‌وکارهای ایالات متحده گسترش می‌دهد

شرکت بزرگ پرداخت پی‌ پل (Paypal) روز چهارشنبه اعلام کرد که تاجران ایالات متحده اکنون می‌توانند به طور مستقیم از حساب‌های تجاری خود، ارز دیجیتال خریداری کرده، نگه‌داری نمایند و بفروشند. این اقدام جدید با هدف گسترش قابلیت‌های ارز دیجیتال برای میلیون‌ها کسب‌وکار در سراسر ایالات متحده انجام شده است، اگرچه این ویژگی در حال حاضر در ایالت نیویورک در دسترس نیست.

به گفته خوزه فرناندز دا پونته (Jose Fernandez da Ponte)، معاون ارشد پی‌ پل در بخش بلاک ‌چین، این تصمیم پس از مشاهده افزایش تقاضای صاحبان کسب‌وکار برای خدمات ارز دیجیتال مشابه آن چه برای مصرف‌کنندگان فردی در دسترس است، اتخاذ شده است. او اظهار داشت:

«صاحبان کسب‌وکار به طور فزاینده‌ای تمایل خود را برای داشتن همان قابلیت‌های ارز دیجیتال که برای مصرف‌کنندگان فراهم شده، ابراز کرده‌اند.»

این شرکت همچنین خدمات خود را گسترش داده است تا به دارندگان حساب‌های تجاری اجازه دهد ارزهای دیجیتال را به صورت خارجی و زنجیره‌ای به کیف‌پول‌های شخص ثالث منتقل کنند، که این امر کاربردهای تراکنش‌های ارز دیجیتال را در میان تاجران ایالات متحده افزایش می‌دهد.

پی پل طی چند سال گذشته حضور خود را در فضای ارزهای دیجیتال افزایش داده است. در سال ۲۰۲۰، این شرکت سرویسی را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق پی پل و ونمو (Venmo) رمز ارزها را خریداری، نگهداری و فروش کنند. در سال ۲۰۲۳، این شرکت استیبل‌کوینی به نام پی پل یو‌اس‌دی (PYUSD) معرفی کرد و در ماه آوریل، پی وای یو‌اس‌دی با پلتفرم Xoom پی ‌پل یکپارچه شد تا انتقال‌های بین‌المللی بدون کارمزد را تسهیل کند. اخیراً، پی‌ پل دسترسی به پی وای یو‌اس‌دی را به بلاک‌ چین سولانا (Solana) گسترش داده است، که انعطاف‌پذیری کاربران را به میزان بیشتری افزایش می‌دهد.

نظر شما در مورد فعال کردن تراکنش‌های رمزارزها توسط پی پل (Paypal) برای صاحبان کسب و کارهای ایالات متحده چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره پی پل قابلیت‌های رمزارزها را برای حساب‌های تجاری معرفی می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.