مارک کوبان: کامالا هریس با “رگولاتوری از طریق دعوی قضایی” مخالف است

مارک کوبان: کامالا هریس با "رگولاتوری از طریق دعوی قضایی" مخالف است
آنچه در این مقاله میخوانید

مارک کوبان (Mark Cuban)، میلیاردر، اظهار داشت که تیم کامالا هریس (Kamala Harris)، معاون رئیس‌جمهور، به او به ‌طور صریح اعلام کرده‌اند که آن‌ها مخالف «رگوله کردن از طریق دعاوی قضایی» هستند. او از رویکرد رگوله کردن با اعمال قانون گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، انتقاد کرد و اظهار داشت: «گری گنسلر یک نقطه تاریک در جامعه فناوری است.»

مارک کوبان به انتقاد از رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد رگولاتوری ارزهای دیجیتال پرداخت

مارک کوبان (Mark Cuban)، ستاره برنامه «شارک تنک» (Shark Tank) و سرمایه‌گذار میلیاردر، پس از اظهارات نماینده کنگره ریچی تورس (Ritchie Torres) که به بحث فزاینده پیرامون رگولاتوری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پرداخت، روز سه‌شنبه در پلتفرم اجتماعی X اظهار نظر کرد.

کوبان اعلام کرد که با تیم معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) صحبت کرده و آن‌ها موضع خود را درباره سیاست‌های دولت به وضوح اعلام کرده‌اند. او گفت:

«من امروز با تیم هریس صحبت کردم که به من به ‌طور صریح گفتند آن‌ها مخالف “رگولاتوری از طریق دعاوی قضایی” هستند.»

این پاسخ پس از آن مطرح شد که نماینده تورس سوالاتی درباره طبقه‌بندی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) و کلکسیون‌ها به عنوان اوراق بهادار توسط گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، مطرح کرد. تورس بین NFTs و بلیت‌های تیم یانکی (Yankee) مقایسه‌ای انجام داد و چنین استدلال کرد که هیچ تفاوت قانونی میان آن‌ها وجود ندارد و از موضع گنسلر در مورد دارایی‌هایی مانند آن‌هایی که به سری انیمیشنی «استونر کتس» (Stoner Cats) مربوط هستند، انتقاد کرد.

گری گنسلر (Gary Gensler) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تحت رهبری او، متهم به رگولاتوری صنعت ارزهای دیجیتال از طریق اعمال قانون هستند. مارک کوبان (Mark Cuban) بارها از رویکرد نظارتی گنسلر انتقاد کرده است. کوبان روز سه‌شنبه گفت: «گری گنسلر یک نقطه تاریک در جامعه فناوری است.» او همچنین افزود: «او می‌گوید حکم هاوی (Howey) قانون کشور است. اگر چنین بود، هرگز نیازی به پرونده “ریوز در برابر ارنست و یانگ” (Reves vs Ernst & Young) وجود نداشت.»

کوبان به‌طور صریح نیز اضافه کرد: «گنسلر رفتنی است»، به این معنا که سیاست‌های نظارتی گنسلر باعث ایجاد اصطکاک قابل‌توجهی با نوآوران در فضای فناوری و ارزهای دیجیتال شده است. انتقادات کوبان با نارضایتی‌های گسترده‌تر در ارتباط با چگونگی برداشت از قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و تأثیر آن‌ها بر رشد فناوری و پتانسیل اقتصادی هماهنگ است.

نظر شما درباره بیانیه مارک کوبان، میلیاردر، در مورد سیاست هریس در مورد رمزارزها و انتقاد او از رویکرد رگولاتوری کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مارک کوبان: کامالا هریس با “رگولاتوری از طریق دعوی قضایی” مخالف است بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.