با معرفی Face Auth،ورلد کوین در گواتمالا، لهستان و مالزی راه‌اندازی شد

با معرفی Face Auth، ورلد کوین در گواتمالا، لهستان و مالزی راه‌اندازی شد
آنچه در این مقاله میخوانید

در حالی که موجی از نگرانی‌ها پیرامون خطرات هوش مصنوعی و دشواری تشخیص انسان‌ها و ربات‌ها در فضای آنلاین وجود دارد، ورلدکوین (Worldcoin) دامنه تأییدات اورب خود را به گواتمالا، لهستان و مالزی گسترش داده است. این سازمان همچنین فناوری جدیدی به نام Face Auth را معرفی کرده است که به برنامه‌ها امکان می‌دهد بررسی کنند که آیا فرد ثبت‌شده قبلی، همان شخصی است که از World ID استفاده می‌کند یا خیر.

گسترش ورلدکوین به گواتمالا، لهستان و مالزی با Face Auth

ورلدکوین (Worldcoin)، پروژه‌ای مبتنی بر اثبات بیومتریک هویت انسانی، پیشرفت جدیدی را با راه‌اندازی فناوری احراز هویت جدید به عنوان بخشی از اپلیکیشن World ID اعلام کرده است. روز چهارشنبه، این پروژه اعلام کرد که تأییدات اورب – فرصت‌های اسکن عنبیه – را در سه کشور جدید: گواتمالا، لهستان و مالزی راه‌اندازی کرده است، و این را “زمانی حساس” برای هوش مصنوعی (AI) توصیف نمود.

این سازمان توضیح داد که این توسعه همزمان با انتشار مجموعه‌ای از نظرسنجی‌ها صورت گرفته که نگرانی‌ها را درباره نیاز به ابزارهایی برای تمایز انسان‌ها از ماشین‌ها در محیط‌های آنلاین نشان داده است. بر اساس نظرسنجی‌ای که توسط Ipsos در گواتمالا، یکی از کشورهایی که ورلدکوین به تازگی تأییدات خود را در آنجا آغاز کرده، سازماندهی شده است، بیش از ۸۰ درصد نگران منشأ و نویسندگان محتوای آنلاین هستند.

به همین ترتیب، ۸۴ درصد نیز درباره ظرفیت بالای مدل‌های فعلی هوش مصنوعی نگران هستند، که تشخیص ربات‌ها از انسان‌ها را بسیار دشوار خواهد کرد. نزدیک به ۹ نفر از هر ۱۰ گواتمالایی از اجرای فناوری‌های جدید برای تأیید انسان بودن در فضای آنلاین حمایت می‌کنند.

در این زمینه، ورلدکوین فناوری Face Auth را به مجموعه World ID خود اضافه کرده است که به برنامه‌های دیگر امکان می‌دهد بررسی کنند که آیا فردی که از این شناسه استفاده می‌کند، همان شخصی است که در مراکز ورلدکوین با استفاده از اورب (دستگاه اسکن عنبیه) تأیید شده است یا خیر.

این فرآیند تنها از اطلاعات موجود در تلفن کاربر استفاده می‌کند، که با حفظ حریم خصوصی داده‌های کاربر و جلوگیری از تقلب احتمالی ناشی از سرقت دستگاه همراه است. این سازمان اخیراً نیز وایت پیپر خود با عنوان «طراحی‌شده برای حفظ حریم خصوصی» را منتشر کرده است که چهار ستون اصلی حریم خصوصی خود را توضیح می‌دهد.

ورلدکوین اخیراً به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی داده‌ها در کره جنوبی جریمه شد و مجبور به پرداخت بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دلار برای تخلفات خود شد.

نظر شما در مورد گسترش ورلد کوین (Worldcoin) و Face Auth چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره با معرفی Face Auth،ورلد کوین در گواتمالا، لهستان و مالزی راه‌اندازی شد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.