بایننس محدودیت دسترسی کاربران تحریم‌شده روسیه را تایید کرد

بایننس محدودیت دسترسی کاربران تحریم‌شده روسیه را تایید کرد
آنچه در این مقاله میخوانید

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که با جلوگیری از دسترسی افراد و نهادهای تحریم‌شده روسی به پلتفرم خود، از تحریم‌های بین‌المللی تبعیت می‌کند. بایننس اعلام کرد: «رعایت قوانین همچنان اولویت اصلی ماست. ما عمیقاً به کاربران خود متعهد هستیم و حفظ اعتماد آن‌ها به پلتفرم‌مان برای ما اهمیت زیادی دارد. ما به ‌طور مداوم در تیم‌ها و سیستم‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا از کاربران خود محافظت کنیم.»

بایننس اعلام کرد که از قوانین بین‌المللی مربوط به تحریم‌ها تبعیت می‌کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که دسترسی افراد و سازمان‌های روسی که تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند را به پلتفرم خود محدود می‌کند. دفتر مطبوعاتی این شرکت هفته گذشته به خبرگزاری تاس (Tass) اعلام کرد:

«بایننس به قوانین جهانی در مورد تحریم‌ها پایبند است و کاملاً محدودیت‌ها علیه افراد حقیقی و حقوقی و کشورهایی که تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند را رعایت می‌کند و به این ترتیب، دسترسی این افراد و نهادها به پلتفرم بایننس را مسدود می‌کند.»

این اقدام با سیاست بایننس در راستای پایبندی به تحریم‌های جهانی علیه روسیه و سایر کشورهای تحریم‌شده همسو است و طیف وسیعی از کاربران محدود شده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در حالی که این پلتفرم همچنان خدمات محدودی به کاربران فعلی روسی ارائه می‌دهد تا امنیت دارایی‌های دیجیتال آن‌ها را تضمین کند، بایننس توضیح داد که در حال بازنگری در فعالیت خود در این منطقه است. این شرکت تأکید کرد:

«رعایت قوانین همچنان اولویت اصلی ماست. ما عمیقاً به کاربران خود متعهد هستیم و حفظ اعتماد آن‌ها به پلتفرم‌مان برای ما اهمیت زیادی دارد. ما به‌ طور مداوم در تیم‌ها و سیستم‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا از کاربران خود محافظت کنیم.»

این صرافی همچنین بر تعهد خود به توسعه چارچوب‌های انطباق تأکید کرد و اظهار داشت: «هدف ما ایجاد برنامه‌های انطباقی پیشرو در صنعت است که به‌ طور مؤثر با نهادهای قانون‌گذاری در سراسر جهان همکاری کنند.»

نظر شما در مورد محدود کردن دسترسی کاربران تحریم شده روسیه از سوی بایننس در حالی که هنوز برخی از خدمات را حفظ می‌کند، چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بایننس محدودیت دسترسی کاربران تحریم‌شده روسیه را تایید کرد بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.