بنیانگذار بایننس برنامه‌های خود را پس از آزادی از زندان بیان می‌کند

بنیانگذار بایننس برنامه‌های خود را پس از آزادی از زندان بیان می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao – CZ)، مدیرعامل سابق بایننس، به ‌تازگی دیدگاه شخصی خود را به اشتراک گذاشته و درباره تجربیات اخیر و آرزوهای آینده‌اش صحبت کرده است. او بر نیت خود برای تمرکز بر پروژه‌های مختلف مرتبط با آموزش، بلاکچین، هوش مصنوعی (AI)، و بیوتکنولوژی تأکید کرد. ژائو اطمینان خود را ابراز داشت که فرصت‌های آینده از آن چه در گذشته وجود داشته است، فراتر خواهند رفت.

چانگپنگ ژائو چشم‌انداز خود را پس از آزادی از زندان به اشتراک می‌گذارد

چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao – CZ)، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)، روز یکشنبه پس از آزادی از بازداشت در ایالات متحده در روز جمعه، در شبکه اجتماعی ایکس (X) دیدگاه‌های شخصی خود را به اشتراک گذاشت. او اطلاعاتی در مورد تلاش‌های مداوم خود و آن چه برای آینده در نظر دارد، ارائه داد.

ژائو بر چند حوزه مورد علاقه خود، از جمله سرمایه‌گذاری در آموزش و فناوری‌های بلاکچین، تأکید کرد. او اظهار داشت:

«آکادمی گیگل (Giggle Academy) به خوبی پیش می‌رود و بخش بزرگی از زندگی من برای چند سال آینده خواهد بود. همچنان در فناوری‌های بلاک چین/ غیرمتمرکز، هوش مصنوعی (AI) و بیوتکنولوژی سرمایه‌گذاری خواهم کرد. من یک سرمایه‌گذار بلندمدت هستم که به تأثیرات اهمیت می‌دهم، نه بازده.»

علاوه بر این، چانگپنگ ژائو (Changpeng Zhao – CZ) تمایل خود را برای تعمیق کارهای خیریه‌اش ابراز کرد و گفت: «من همچنین زمان و بودجه بیشتری را به امور خیریه (و آموزش) اختصاص خواهم داد. چند ایده کلی دارم.»

او با تأمل بر دوران زندان خود اظهار داشت: «غذا طعم بسیار خوبی داشت… و چه نعمتی  بود که بتوانم بیش از یک تکه میوه در روز داشته باشم!» او افزود: «بگذارید کمی استراحت کنم، سپس گام‌های بعدی را مشخص خواهم کرد. نسبت به آن چه در گذشته بوده است، همیشه فرصت‌های بیشتری در آینده وجود دارد.»

وی همچنین از حامیان خود تشکر کرد و گفت: «حمایت شما برای من بسیار ارزشمند بود و مرا در تاریک‌ترین لحظات قوی نگه داشت.»

مدیرعامل سابق بایننس (Binance) اطلاعات جدیدی در مورد کتاب در دست نوشتن خود ارائه داد و فاش کرد که این کتاب به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. او اظهار داشت:

«هنوز در حال کار روی کتابم هستم. فکر می‌کنم حدود دو سوم آن تمام شده باشد. نوشتن یک کتاب خیلی بیشتر از آن چه تصور می‌کردم کار می‌برد، اما تا پایان آن را دنبال خواهم کرد.»

او در پایان اذعان کرد که بایننس بدون دخالت روزانه او همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و آن را به‌ عنوان «رویای هر بنیان‌گذار» توصیف کرد و از دنبال‌کنندگان خود خواست که منتظر اطلاعات جدید بیشتری باشند.

نظر شما در مورد دیدگاه‌های چانگپنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، و برنامه‌های آینده او در زمینه‌هایی مانند آموزش، بلاک چین، هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره بنیانگذار بایننس برنامه‌های خود را پس از آزادی از زندان بیان می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.