ترامپ لیست سفید احراز هویت را برای پروژه رمزارزی New World Liberty باز می‌کند

ترامپ لیست سفید احراز هویت را برای پروژه رمزارزی New World Liberty باز می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

روز دوشنبه، دونالد ترامپ (Donald Trump) رئیس‌جمهور سابق، اعلام کرد که لیست سفید شرکت مالی (World Liberty Financial) اکنون برای افراد واجد شرایط باز است. او در پیامی به ۹۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (X) این فرصت را «شانس شرکت در این لحظه تاریخی» نامید.

آخرین پروژه رمز ارز ترامپ: لیست سفید World Liberty Financial فعال شد

بر اساس وب‌سایت worldlibertyfinancial.com، فرآیند احراز هویت مشتری (KYC) برای پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi) خانواده ترامپ آغاز شده است. این اقدام پس از جزئیاتی صورت می‌گیرد که در اواسط ماه سپتامبر منتشر شد و نشان می‌دهد که پروژه دیفای ترامپ شامل یک کوین به نام WLFI توکن خواهد بود که ۶۳ درصد از آن تحت قوانین Regulation D کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (U.S. Securities and Exchange Commission) به عموم عرضه خواهد شد.

در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۴۰۳)، ترامپ به دنبال‌کنندگان خود در شبکه اجتماعی ایکس (X) پیام داد و اعلام کرد که فرآیند لیست سفید WLF آغاز شده است. او گفت: «من وعده دادم که دوباره آمریکا را بزرگ کنم، این بار با رمز ارز.» ترامپ افزود: «[World Liberty Financial] قصد دارد به آمریکا کمک کند تا پایتخت رمز ارز جهان شود! لیست سفید برای افراد واجد شرایط رسماً باز است – این شانس شماست که بخشی از این لحظه تاریخی باشید.»

definsttdttdtd

بازدیدکنندگان وب‌سایت باید انتخاب کنند که آیا ساکن داخل یا خارج از ایالات متحده هستند، سپس به سمت شروع فرآیند احراز هویت (KYC) هدایت می‌شوند. از کاربران خواسته می‌شود کیف‌پول Web3 خود را متصل کنند که به عنوان شناسه احراز هویت آن‌ها برای تأیید استفاده می‌شود. سایت توضیح می‌دهد: «ما از آن برای بررسی این که آیا فرآیند احراز هویت را تکمیل کرده‌اید، در حال بررسی است یا نیاز به اقدام دیگری دارد، استفاده خواهیم کرد.»

اطلاعات اضافی در مورد WLF تنها برای افرادی که فرآیند احراز هویت را تکمیل می‌کنند، در دسترس است. همان‌طور که نظرسنجی‌های سراسری و بازارهای پیش‌بینی نشان می‌دهند، در حال حاضر، ترامپ در رقابتی تنگاتنگ با کامالا هریس (Kamala Harris)، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۴، قرار دارد. ترامپ خاطرنشان کرد که علاقه جدید او به رمز ارز زمانی آغاز شد که پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود را راه‌اندازی کرد و از تعداد زیاد خریدها با استفاده از رمز ارز شگفت‌زده شد.

در سال گذشته، ترامپ به چندین پروژه تجاری پرداخته است. در کنار توکن‌های غیرقابل تعویض ترامپ (Trump NFTs)، او ساعت توربیلون ‘Victory’ ترامپ، کتانی‌های ‘Never Surrender High-Tops’، کتانی‌های بیت کوین ترامپ، سکه‌های نقره‌ای نسخه اول ترامپ، انجیل‌های با تم ترامپ و حتی ادکلنی به نام ‘Victory47’ با برند ترامپ را عرضه کرده است.

نظر شما در مورد پروژه رمزارز و کوین آینده دونالد ترامپ چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره ترامپ لیست سفید احراز هویت را برای پروژه رمزارزی New World Liberty باز می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.