مستر کارت با آمازون برای دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت همکاری می‌کند

مستر کارت با آمازون برای دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت همکاری می‌کند
آنچه در این مقاله میخوانید

مسترکارت (Mastercard) و خدمات پرداخت آمازون (Amazon Payment Services) برای دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت‌ها در خاورمیانه و آفریقا همکاری کرده‌اند. در چارچوب این همکاری، آمازون از نقطه تماس واحد مسترکارت برای پردازش پرداخت‌ها در ۴۰ بازار استفاده خواهد کرد، که این امر باعث تسریع و امنیت بیشتر تراکنش‌ها برای فروشندگان می‌شود.

گسترش پذیرش پرداخت‌ها

مسترکارت (Mastercard)، یک شرکت چندملیتی آمریکایی در حوزه خدمات کارت پرداخت، با خدمات پرداخت آمازون (Amazon Payment Services) برای دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت‌ها در خاورمیانه و آفریقا همکاری کرده است. طبق شرایط این همکاری، خدمات پرداخت آمازون از نقطه تماس واحد مسترکارت برای پردازش پرداخت به عنوان راه‌حل پرداخت در ۴۰ بازار استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این راه‌حل تراکنش‌های سریع، یکپارچه و امنی را برای فروشندگان فراهم کند. هزاران فروشنده در امارات متحده عربی (UAE) و مصر از این همکاری بهره‌مند خواهند شد، که همچنین فرصت‌های جدیدی برای هم‌افزایی با نهادهایی مانند شرکت‌های مخابراتی و دولت‌ها ایجاد می‌کند.

امنہ اجمل (Amnah Ajmal)، معاون اجرایی توسعه بازار در منطقه شرق اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EEMEA) در مسترکارت، اظهار داشت که این همکاری به مسترکارت کمک می‌کند تا پذیرش پرداخت‌ها را گسترش دهد و روند دیجیتالی شدن پرداخت‌ها را تسریع کند.

دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت

علاوه بر امضای یک همکاری تجاری چندساله، این دو سازمان یک توافق‌نامه نوآوری نیز امضا کردند تا گزینه‌های جدید پرداخت را توسعه داده و تجربه مشتری را بهبود بخشند. پیتر جورج (Peter George)، مدیرعامل خدمات پرداخت آمازون (Amazon Payment Services) در خاورمیانه و شمال آفریقا، درباره این همکاری اظهار داشت:

«ما خوشحالیم که همکاری خود را با مسترکارت تقویت می‌کنیم تا به هدف مشترک خود در شکل‌دهی به آینده پرداخت‌های آنلاین در منطقه دست یابیم. پیاده‌سازی درگاه مسترکارت (Mastercard Gateway) به ما این امکان را می‌دهد که به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات پرداخت (PSP) دسترسی خود را گسترش دهیم و با توجه به این که این راه‌حل پیشرفته به همه پذیرندگان بزرگ در سراسر جهان متصل است، بار یکپارچه‌سازی را کاهش دهیم.»

این راه‌حل، که به عنوان درگاه مسترکارت (Mastercard Gateway) شناخته می‌شود، یک اتصال واحد را برای مشتریان فراهم می‌کند تا پرداخت‌ها را به صورت جهانی بپذیرند و وارد بازارهای جدید شوند. در این بیانیه آمده است که این فناوری همچنین نیاز به وارد کردن دستی کارت و رمز عبور برای خریداران آنلاین را از بین می‌برد.

نظر شما در مورد محتوای این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را درباره مستر کارت با آمازون برای دیجیتالی کردن پذیرش پرداخت همکاری می‌کند بنویسید

عضویت در خبرنامه پی سی ام

در بیانیه دولت آمده است که قانون جرایم اقتصادی و شفافیت شرکتی اختیاراتی را ارائه می‌کند که به مقامات بریتانیا این امکان را می‌دهد تا “جنایتکاران سازمان‌یافته و کسانی را که به دنبال سوءاستفاده از اقتصاد باز بریتانیا هستند، هدف قرار دهند”.